НР ще управлява кризи от център в София

Проектът на компанията е вторият по рода си в световен мащаб

В центъра ще се обслужват световни клиенти от различни браншове на икономиката
В центъра ще се обслужват световни клиенти от различни браншове на икономиката    ©  Цветелина Белутова
В центъра ще се обслужват световни клиенти от различни браншове на икономиката
В центъра ще се обслужват световни клиенти от различни браншове на икономиката    ©  Цветелина Белутова

Един от големите чужди инвеститори в Бълария - Hewlett-Packard откри център за наблюдение и управление на критични технологични процеси в София. Това е един от най-големите проекти на компанията в страната и региона като цяло, обявиха от "НР България" по време на официалната церемония. 

Центърът е вторият по рода си за компанията в света и първият в Европа. От него могат да бъдат регистрирани и наблюдавани всякакви кризисни ситуации - от природни бедствия до граждански войни, във всички части на света. НР използва тази информация, за да помогне на своите клиенти да се справят с проблемите, които възникват в резултата на въпросните форсмажорни събития. В центъра ще се обслужват световни клиенти от различни браншове на икономиката, каза Преслав Павлов, директор "Отдалечени услуги" в глобалния център за услуги на "НР България", без да уточнява кои са те. 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се