Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Пазарът на потребителска електроника буксува

Според изследователската компания BMI сегментът е в застой, докато според някои от големите вериги магазини има лек ръст на продажбите

Най-силно нараства сегментът на таблетите
Най-силно нараства сегментът на таблетите
Най-силно нараства сегментът на таблетите    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Най-силно нараства сегментът на таблетите    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА

Пазарът за потребителска електроника в България ще достигне 1.3 млрд. долара през 2012 г., се посочва в доклад на изследователската компания Business Monitor International (BMI). За сравнение, според BMI през 2010 г. този сегмент се оценява на 1.2 млрд. долара, като същата стойност се запазва и през 2011 г. Въпреки това изследователската компания прогнозира, че пазарът ще се съживи през следващите години и през 2016 г. ще достигне 1.7 млрд. долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ariman_info avatar :-?
    Ariman
    • + 5

    Реално Техномаркет изядоха ръста за средващото тримесечие, защото отложеното потребление ескалира в по-ранна в покупка с отстъпка, къде сте виждали иначе АйПад за 500 лева, последен модел лаптоп Дел за под 700 лв или ТриДе телевизор под 1000 лева?

    Нередност?
  • 2
    dtomov avatar :-|
    dtomov
    • + 2

    Само да не е ръст за следващите 6 месеца, и да чакаме Коледа.

    Нередност?
Нов коментар