Всички гледат към Netflix
Успешното първо тримесечие и огромният ръст в аудиторията на интернет телевизията вещаят революция в начина, по който гледаме филми
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Със сигурност имате познати, които нямат телевизионен приемник в своя дом. Причината за това обаче изобщо не е финансова - тези хора просто не се нуждаят от подобно устройство, за да получават мултимедийно съдържание. Оковите на традиционното разпространение на телевизионен сигнал са строшени, телевизията започва все повече и повече да се пренася в интернет, а това води след себе си разгорещена битка за аудитория между компаниите, които предлагат филмово съдържание онлайн.
В момента за първенството в този сегмент спорят титаните от HBO, които с платената си услуга Go успяха доста ефективно да привлекат голяма част от интернет аудиторията, и технологичната компания Netflix. Последната не разполага с финансовата мощ на своя основен конкурент, но осигурява много по-голямо разнообразие от филми и сериали.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.