"Мобилтел" повери още дейности на външни фирми
Ericsson поема част от поддръжката на мрежата, "Софика" - телефонното обслужване на bob


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
от входящите обаждания към линията за обслужване на клиенти на "Мобилтел" вече се поемат от "Софика груп"
Близо година и половина след като изнесе част от обслужването на клиентите си от кол-център към специализираната компания "Софика груп", "Мобилтел" продължава с аутсорсинга. До момента кол-центърът на "Софика груп" отговаряше на обаждания само от предплатени карти, а сега се заема със същото и за bob - един от тарифните планове на мобилния оператор, обособен със собствена марка. "Ericsson България" пък поема част от техническата поддръжка на мрежата на "Мобилтел". Целта очевидно е оптимизация в най-големия мобилен оператор в България.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Няма ли да опишат и програмите за раздаване на подкупи на политици като Австрия, явно имат амбиции навсякаде (скандал с ПР агента - вкючително и България). Същите престъпници са, каквито бяха при Чорни (справка интерпол), но по-технологични.
аутсорс, аутсорс и накрая аут...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.