"Мобилтел" повери още дейности на външни фирми
Ericsson поема част от поддръжката на мрежата, "Софика" - телефонното обслужване на bob


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
от входящите обаждания към линията за обслужване на клиенти на "Мобилтел" вече се поемат от "Софика груп"
Близо година и половина след като изнесе част от обслужването на клиентите си от кол-център към специализираната компания "Софика груп", "Мобилтел" продължава с аутсорсинга. До момента кол-центърът на "Софика груп" отговаряше на обаждания само от предплатени карти, а сега се заема със същото и за bob - един от тарифните планове на мобилния оператор, обособен със собствена марка. "Ericsson България" пък поема част от техническата поддръжка на мрежата на "Мобилтел". Целта очевидно е оптимизация в най-големия мобилен оператор в България.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Няма ли да опишат и програмите за раздаване на подкупи на политици като Австрия, явно имат амбиции навсякаде (скандал с ПР агента - вкючително и България). Същите престъпници са, каквито бяха при Чорни (справка интерпол), но по-технологични.
аутсорс, аутсорс и накрая аут...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход