"Мобилтел" повери още дейности на външни фирми

Ericsson поема част от поддръжката на мрежата, "Софика" - телефонното обслужване на bob

Аутсорсингът на кол-центрове е все по-честа практика на фирмите, за да намалят разходите си
Аутсорсингът на кол-центрове е все по-честа практика на фирмите, за да намалят разходите си
Аутсорсингът на кол-центрове е все по-честа практика на фирмите, за да намалят разходите си
Аутсорсингът на кол-центрове е все по-честа практика на фирмите, за да намалят разходите си
15%

от входящите обаждания към линията за обслужване на клиенти на "Мобилтел" вече се поемат от "Софика груп"

Близо година и половина след като изнесе част от обслужването на клиентите си от кол-център към специализираната компания "Софика груп", "Мобилтел" продължава с аутсорсинга. До момента кол-центърът на "Софика груп" отговаряше на обаждания само от предплатени карти, а сега се заема със същото и за bob - един от тарифните планове на мобилния оператор, обособен със собствена марка. "Ericsson България" пък поема част от техническата поддръжка на мрежата на "Мобилтел". Целта очевидно е оптимизация в най-големия мобилен оператор в България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    georgi4444 avatar :-|
    georgi4444
    • + 2

    Няма ли да опишат и програмите за раздаване на подкупи на политици като Австрия, явно имат амбиции навсякаде (скандал с ПР агента - вкючително и България). Същите престъпници са, каквито бяха при Чорни (справка интерпол), но по-технологични.

    Нередност?
  • 2
    old27530804 avatar :-|
    old27530804
    • + 5

    аутсорс, аутсорс и накрая аут...

    Нередност?
Нов коментар