С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 2 май 2012, 17:20, 8470 прочитания

H&M отваря третия си магазин в България

Новият обект от веригата е в Бургас и ще отвори врати на 15 май

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Модният бранд H&M (Hennes&Mauritz) отваря третия си магазин за България, съобщиха от модната верига. Той ще се намира в мол Galleria Burgas. Обектът ще е с площ 1500 кв. м. и ще бъде открит на 15 май, заедно със самия търговски център. За момента това ще е единственият магазин на H&M в Бургас.

"Много сме развълнувани за предстоящото откриване. Надяваме се марката много бързо да придобие популярност, както това се случи в София и Варна", каза регионалният мениджър на H&M за България Ралф Вайн.


Магазинът в Бургас ще отвори с последната лятна колекция на шведската модна марка. В него ще се предлагат облекла за цялото семейство – мъжки, дамски и детски колекции, също така линията HM+, тази за бременни жени Mama, както и колекциите с бельо и аксесоари.

До момента H&M има два магазина в страната – първият отвори в столичния търговски център The Mall през март, а няколко седмици по-късно – втори в Grand Mall Varna. Близките планове на веригата включват и четвърти обект в друг столичен мол – Serdika Center.

Заедно с големия си конкурент в световен мащаб – Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius) H&M е сред търговците, които влязоха в България заедно с т.нар. втора вълна молове. Това са големи търговски обекти, които отвориха през последните две години и се отличават със значително по-голяма търговска площ и по-разнообразен микс от наематели.



Общото между двете марки е, че влизат на пазара директно, а не чрез франчайзинг и търсят обекти от хиляди квадратни метри, с място за всичките си колекции и модни линии. Магазинът на H&M в The Mall е на две нива с вътрешен ескалатор и търговска площ от 2400 кв. м. Този в Serdika Center пък ще е най-големият – с площ от 2500 кв. м.

В плановете на веригата влиза и обект на голяма търговска улица, като столичния бул. "Витоша", както и в част от строящите се нови молове в София. За момента обаче от компанията не разкриват датейли около водените преговори.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: H&M Бургас магазин

Прочетете и това

Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg 1 Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg

Те ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар

19 яну 2020, 1649 прочитания

Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба

Компанията ще съкрати 100 души глобално, или 14% от персонала си

19 яну 2020, 1909 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Миньори в открития Космос

Реалистично ли е извличането на редки метали от астероидния пояс на Слънчевата система

Още от Капитал
Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

В търсене на новия FAANG

Технологичните гиганти ще останат доминантен фактор на пазарите, но наред с тях в потенциални кандидати за фаворити на инвесторите могат да се превърнат и редица зелени компании

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10