BMW отчете рекордни резултати благодарение на азиатския пазар
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

BMW отчете рекордни резултати благодарение на азиатския пазар

"Отчетохме най-добрите резултати за първо тримесечие на годината в историята на BMW Group – обем на продажби, приходи и печалби", коментира Норберт Рaйтхофер, главен изпълнителен директор на BMW.

BMW отчете рекордни резултати благодарение на азиатския пазар

Оперативната печалба на компанията преди лихви и данъци се е увеличила с 19%

4966 прочитания

"Отчетохме най-добрите резултати за първо тримесечие на годината в историята на BMW Group – обем на продажби, приходи и печалби", коментира Норберт Рaйтхофер, главен изпълнителен директор на BMW.

© Юлия Лазарова


Най-големият производител на луксозни автомобили в света – BMW, отчете 2.13 млрд. евро оперативна печалба преди лихви и данъци за първото тримесечие на годината. Това е с близо 19% повече на годишна база, съобщи Reuters. Резултатите са значително над очакванията, като основната причина за ръста е силното търсене в Азия и сериозното увеличаване на продажбите на най-скъпия седан на компанията.

Ръстът е повлиян от продажбите на автомобили с висок маржин в цената, включително тези от семейството на SUV автомобилите и с още по-важно значение – лимузината BMW Серия 7. С най-голям принос за добрите резултати в Азия са Япония и Китай.

"Отчетохме най-добрите резултати за първо тримесечие на годината в историята на BMW Group – обем на продажби, приходи и печалби", коментира Норберт Рaйтхофер, главен изпълнителен директор на BMW. От компанията обявиха, че очакват да поставят и нови рекорди в обема на продажбите и печалбата преди облагане.

През миналата година печалбите преди облагане се увеличиха с 52% до 7.38 млрд. евро. Общият брой на продадените автомобили е достигнал 1.67 млн.

Целите на BMW са до 2016 г. да успее да постигне годишни продажби на 2 млн. автомобила, т.е. 4 години по-рано в сравнение с предварителните планове.

Най-големият производител на луксозни автомобили в света – BMW, отчете 2.13 млрд. евро оперативна печалба преди лихви и данъци за първото тримесечие на годината. Това е с близо 19% повече на годишна база, съобщи Reuters. Резултатите са значително над очакванията, като основната причина за ръста е силното търсене в Азия и сериозното увеличаване на продажбите на най-скъпия седан на компанията.

Ръстът е повлиян от продажбите на автомобили с висок маржин в цената, включително тези от семейството на SUV автомобилите и с още по-важно значение – лимузината BMW Серия 7. С най-голям принос за добрите резултати в Азия са Япония и Китай.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара
  • 1
    m_style avatar :-P
    m_style

    "BMW, отчете 2.13 млрд. евро оперативна печалба преди лихви и данъци за първото тримесечие на годината"

    Ами печалбата след като е определена като оперативна, няма как да е след лихви и данъци. След лихви и данъци се нарича нетна. Стажантите ли пишат от името на "Капитал"?

  • 2
    kardinalat avatar :-P
    kardinalat

    До коментар [#1] от "m_style": Запълват се определените брой думи :-) Но това е пак нищо сравнение с откровените глупостти по другите печатни издания.

    Но пак Азия,и конкретно Китай. Има какво да мислим.

  • 3
    m_style avatar :-|
    m_style

    До коментар [#2] от "kardinalat":
    В другият си коментар, за една друга немска фирма писах - най-иновативните и успешни фирми имат интерес от развит Китай и други пазари. Те продават още по-успешно, докато други, не толкова добри фирми чакат държавни помощи, спасителни планове и договорки за работни места.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK