BMW отчете рекордни резултати благодарение на азиатския пазар

Оперативната печалба на компанията преди лихви и данъци се е увеличила с 19%

"Отчетохме най-добрите резултати за първо тримесечие на годината в историята на BMW Group – обем на продажби, приходи и печалби", коментира Норберт Рaйтхофер, главен изпълнителен директор на BMW.
"Отчетохме най-добрите резултати за първо тримесечие на годината в историята на BMW Group – обем на продажби, приходи и печалби", коментира Норберт Рaйтхофер, главен изпълнителен директор на BMW.
"Отчетохме най-добрите резултати за първо тримесечие на годината в историята на BMW Group – обем на продажби, приходи и печалби", коментира Норберт Рaйтхофер, главен изпълнителен директор на BMW.    ©  Юлия Лазарова
"Отчетохме най-добрите резултати за първо тримесечие на годината в историята на BMW Group – обем на продажби, приходи и печалби", коментира Норберт Рaйтхофер, главен изпълнителен директор на BMW.    ©  Юлия Лазарова

Най-големият производител на луксозни автомобили в света – BMW, отчете 2.13 млрд. евро оперативна печалба преди лихви и данъци за първото тримесечие на годината. Това е с близо 19% повече на годишна база, съобщи Reuters. Резултатите са значително над очакванията, като основната причина за ръста е силното търсене в Азия и сериозното увеличаване на продажбите на най-скъпия седан на компанията.

Ръстът е повлиян от продажбите на автомобили с висок маржин в цената, включително тези от семейството на SUV автомобилите и с още по-важно значение – лимузината BMW Серия 7. С най-голям принос за добрите резултати в Азия са Япония и Китай.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове