Nissan прехвърля част от производството на Infiniti в Китай

Целта е да бъде спечелен по-голям дял от разрастващия се местен пазар

Първоначалният производствен капацитет на китайския завод, където ще бъдат произвеждани двата модела на Infiniti, ще бъде 130 хил. автомобила, като постепенно той ще се увеличи до 250 хил.
Първоначалният производствен капацитет на китайския завод, където ще бъдат произвеждани двата модела на Infiniti, ще бъде 130 хил. автомобила, като постепенно той ще се увеличи до 250 хил.
Първоначалният производствен капацитет на китайския завод, където ще бъдат произвеждани двата модела на Infiniti, ще бъде 130 хил. автомобила, като постепенно той ще се увеличи до 250 хил.    ©  Tyrone Siu
Първоначалният производствен капацитет на китайския завод, където ще бъдат произвеждани двата модела на Infiniti, ще бъде 130 хил. автомобила, като постепенно той ще се увеличи до 250 хил.    ©  Tyrone Siu

Вторият по големина производител на автомобили в Япония – Nissan Motor Co. ще започне да произвежда два модела на луксозните си коли Infiniti в Китай до 2014 г. С този ход компанията се опитва да се справи с конкурентите си от Германия, доминиращи на местния автомобилен пазар, който е и най-големият в света, съобщава Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    byivan avatar :-?
    2leva

    Японците превзеха американския пазар за 20 години и сега апетитите са към Китай, да му мислят другите им конкуренти.

    Нередност?
  • 2
    ristohristov avatar :-|
    Ристьо

    [quote#1:"2leva"]Японците превзеха американския пазар за 20 години и сега апетитите са към Китай, да му мислят другите им конкуренти.[/quote]

    така ли е?!?!

    когато Рено изнесе производство в Турция ,
    Нисан,Тойтота и пр....не бяха чували за аутсорсинг а залагаха на т.н. японско качество;) - Изнесеното производство в САЩ не се брои

    след това се появи Южна Корея с относително по-евтини автомобили и започна да им премигва червената лампа

    мисля,че само Исузу поеха почина на Рено през 90-те ..сега всички копират

    -----------
    в момента Южна Корея е на път да ги детронира в САЩ , Европа не е голям пазар за тях - има много европейски конкуренти.....и се обърнаха към Китай и Индия..но май са позакъснели

    Нередност?
Нов коментар