С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 12 юни 2012, 17:40, 4284 прочитания

Промоции като за европейско

Доставчиците на тв услуги използват Евро 2012 за набиране на нови абонати

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


Лека разсеяност, прояви на философска житейска мисъл, малко прекомерни емоции и не на последно място - склонност към залагане и харчене на пари. Това са основните симптоми, които средностатистическият български футболен фен проявява по време на световно, европейско или Шампионска лига.

При положение че иначе най-характерната черта на потребителя е спестовност заради понижените му доходи, няма как производителите и дистрибуторите на стоки извън първата необходимост да не се възползват от временното "зашеметяване" на клиента и да се опитат да го накарат да купува: пивовари, продавачи на телевизори и не на последно място - доставчици на телевизионен сигнал.


Това лято европейското по футбол съвпадна с голямата битка между тв операторите за преразпределение на пазара. Затова и нищо чудно, че с първия съдийски сигнал на първенството в Полша и Украйна се отпуши и лавина промоции на тв услуги. Преди мачовете, в почивката, в секундните паузи, след срещите зрителят е бомбардиран от оферти на телекомите да му доставят евтин сигнал. Разбира се, по технология, представляваща съкращение, което той категорично не разбира. И, разбира се, за кратко и срещу договор на друга цена.

Всяко чудо – за един месец

Участниците в офанзивата за абонаментни договори със зрителите не са изненадващи: най-вече "Виваком", "Мобилтел", "Близу". Учудващо на пръв поглед е само отсъствието от този кръг на "Булсатком", която иначе разгръща през последните години агресивна кампания за увеличаване на присъствието си на тв пазара и дори от няколко месеца се цели в предлагане на мобилни телефонни услуги.



Примамливите цени от рекламите създават впечатлението, че потребителите ще получат услуги срещу много ниска месечна стойност. Почти всички представени оферти включват едноцифрени такси. "Близу" обещава цифрова телевизия срещу 4.90 лв. на месец, при положение че иначе абонаментът е над 15 лв. Предложението на "Виваком" за същата услуга е за 7.40 лв., което е понижение точно наполовина спрямо стандартната тарифа на телекома.

За трайно намаление на тарифите за телевизия обаче не може да се говори. Или, с други думи, преди потребителят да зареже бирата на масата и да тръгне да приема офертите, трябва да вземе предвид някои подробности, които невинаги се споменават в телевизионната реклама. Те могат да бъдат прочетени онлайн или евентуално да бъдат споменати при запитване по телефона за информация на клиенти.

Както при "Близу", така и при "Виваком" първоначалната отстъпка важи при сключване на двугодишен абонаментен договор. Тарифите, посочени в рекламата, се отнасят само за определен кратък период от време. След изтичането на този срок клиентът започва да заплаща стандартната месечна такса. Така от 4.90 лв. на месец на "Близу" след един или три месеца (в зависимост от абонаментния план) таксата скача на 15.90 лв. за най-евтината избрана тарифа. Идентична е ситуацията при "Виваком". Там промоционалният период е по-дълъг – между три и шест месеца, а промяната после е по-малка спрямо тази за клиентите на "Близу" - от 7.40 лв. на 14.80 за най-ниския тарифен план. Предложението на "Нет 1" е 4.90 лв. за първите три месеца, след което сумата нараства до 17.90 лв. - при абонамент за година и половина.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Климатичните промени спънаха разширяването на лондонското летище "Хийтроу" Климатичните промени спънаха разширяването на лондонското летище "Хийтроу"

Ръководството на най-голямата британска аерогара ще обжалва казуса пред Върховния съд на страната

28 фев 2020, 882 прочитания

Бизнесът и следващата рецесия Бизнесът и следващата рецесия

С промените в икономиките се променят и рецесиите. Как ще изглежда следващата?

28 фев 2020, 1285 прочитания

24 часа 7 дни

28 фев 2020, 16991 прочитания

28 фев 2020, 5794 прочитания

28 фев 2020, 3206 прочитания

28 фев 2020, 2957 прочитания

28 фев 2020, 2790 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
ПИБ ще финансира унгарската сделка на "Юрий Гагарин"

Банката отпуска 6 млн. евро за покупката на FILSTYLE-Hungary

Още от Капитал
"Белите" петна на София

Главният архитект посочи 684 ха свободни терени в София в потвърждение на идеята си за компактно развитие на столицата

Борсовата оферта на Eleven

Анализатори смятат, че ще има интерес към акциите на "Илевън кепитъл", но и посочват някои особености заради специфичната й дейност

"Уча.се" с лекота

Дарин Маджаров започва с любителски безплатни видеоуроци, днес регистрираните в платформата потребители са над 650 000

Тол-системата: Гафове вместо милиони

Тол-системата ще заработи на 1 март, но до 27 март има "гратисен период" без глоби

Кино: "Котка в стената"

Изчезващата милост към другия

Важни ли са дипломите днес

Връзката между образованието и бизнеса – it’s complicated

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10