Промоции като за европейско

Доставчиците на тв услуги използват Евро 2012 за набиране на нови абонати

Лека разсеяност, прояви на философска житейска мисъл, малко прекомерни емоции и не на последно място - склонност към залагане и харчене на пари. Това са основните симптоми, които средностатистическият български футболен фен проявява по време на световно, европейско или Шампионска лига.

При положение че иначе най-характерната черта на потребителя е спестовност заради понижените му доходи, няма как производителите и дистрибуторите на стоки извън първата необходимост да не се възползват от временното "зашеметяване" на клиента и да се опитат да го накарат да купува: пивовари, продавачи на телевизори и не на последно място - доставчици на телевизионен сигнал.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал