Новият брой:
Служебната президентска република

Зеленият франчайз - силен интерес, слабо предлагане

В България все още не е настъпил очакваният бум на зелени обекти

Липсата на достатъчно предлагане на зелени франчайз брандове има и добра страна, защото дава време на местните бизнеси да се развият, смятат експерти
Липсата на достатъчно предлагане на зелени франчайз брандове има и добра страна, защото дава време на местните бизнеси да се развият, смятат експерти
Липсата на достатъчно предлагане на зелени франчайз брандове има и добра страна, защото дава време на местните бизнеси да се развият, смятат експерти    ©  Shutterstock
Липсата на достатъчно предлагане на зелени франчайз брандове има и добра страна, защото дава време на местните бизнеси да се развият, смятат експерти    ©  Shutterstock

Интересът към зеления франчайз се засилва, но предлагането в България все още е по-малко от търсенето, показва статистиката на консултантската компания Franchising.bg (която поддържа онлайн каталога на франчайзите в България).

Зад условното понятие зелен франчайз се крие най-общо "бизнес под чадър", свързан със здравословния начин на живот – например предлагане на качествени храни, фитнес услуги, продажба на спортни съоръжения и др.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове