Зеленият франчайз - силен интерес, слабо предлагане
В България все още не е настъпил очакваният бум на зелени обекти


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Интересът към зеления франчайз се засилва, но предлагането в България все още е по-малко от търсенето, показва статистиката на консултантската компания Franchising.bg (която поддържа онлайн каталога на франчайзите в България).
Зад условното понятие зелен франчайз се крие най-общо "бизнес под чадър", свързан със здравословния начин на живот – например предлагане на качествени храни, фитнес услуги, продажба на спортни съоръжения и др.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.