Румънската верига Dedeman поглежда към България

Веригата е най-големият търговец от типа "направи си сам" в северната ни съседка

На пазара "направи си сам" в България може да влезе нов играч.
На пазара "направи си сам" в България може да влезе нов играч.
На пазара "направи си сам" в България може да влезе нов играч.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
На пазара "направи си сам" в България може да влезе нов играч.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Румънската верига от типа "направи си сам" Dedeman планира да стъпи в България и в други балкански страни. Експанзията ще започне в близките години, след като веригата покрие със свои обекти големите градове в Румъния, съобщават местни икономически издания. Към момента Dedeman има 28 магазина, което я прави най-голямата верига със стоки за дома и градината в северната ни съседка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Хипчо
    • - 6
    • + 41

    Стига вериги бе - дайте бизнес, производство, услуги, малък бизнес, малки фирми, предприемачи, средна класа!!!

    Нередност?
  • 2
    nogica avatar :-P
    nogica
    • + 8

    ами добре и какво ще прави като влезе,от тез тарикати с веригите не останаха мухи за лапане.Омръзна ми да правя всичко сам искам да ми го направят вече

    Нередност?
  • 3
    bono_vox avatar :-|
    bono_vox
    • - 1
    • + 3

    Общо взето - ала бала. Ще влизат ама някъде далече в бъдещето. Няма да е през тази криза :). В момента вече съществуващите вериги у нас се чудят как да излязат на 0, а за печалба ще мислят след време. Нов играч на пазара??? - Баухаус влязоха но все още нищо не казват. Предполагам че са били подготвени за вяло начало.

    Нередност?
  • 4
    tiggo avatar :-?
    Тихомир Гочев
    • - 5
    • + 6

    Разходите на тези вериги не им позволяват да бъдат конкурентни на хилядите складове и складчета с нищо повече, освен с 20-30 ключови КИТАЙСКИ артикула в промоция или трето качество плочки по 1 евро на кв.м. от Италия. В резултат се получават ниско ниво на обслужването + високи цени.
    Като прибавим и възможността малките да "цъкнат" нещо без ДДС и/или изобщо да не се декларира като оборот...
    Няма как да им вървят продажбите - да вземат да не търсят минимум по 40 - 50 % марж и ще продават.

    Нередност?
  • 5
    dragoslava avatar :-|
    Dragoslava
    • - 1
    • + 1

    Стига вече!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал