"Експат Капитал" продаде целия си дял от "Еврохолд България"

Купувачът е "Дар Финанс" ЕООД, която ще бъде консултирана от VTB Capital

В края на миналата "Еврохолд" стана третата българска компания, която на прави двойно листване - излизайки на фондовата борсата във Варшава.
В края на миналата "Еврохолд" стана третата българска компания, която на прави двойно листване - излизайки на фондовата борсата във Варшава.
В края на миналата "Еврохолд" стана третата българска компания, която на прави двойно листване - излизайки на фондовата борсата във Варшава.
В края на миналата "Еврохолд" стана третата българска компания, която на прави двойно листване - излизайки на фондовата борсата във Варшава.

Инвестиционната компания "Експат Капитал" продаде целия си дял от 16.7% от капитала "Еврохолд България" на "Дар Финанс" ЕООД. Сделката не е извършена чрез Българска фондова борса (БФБ). "Дар Финанс" е изцяло собственост на базираната в Лихтенщайн Daru Aktiengesellschaft.

В пуснатото от "Еврохолд" съобщение на интернет страницата на БФБ за решенията, които са били взети на проведеното днес редовно общо събрание на акционерите, се казва още, че "Дар Финанс" в бъдеще ще бъде консултирана от VTB Capital със седалище в Лондон, чрез местното й представителство VTB Capital София.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
8 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    izabell avatar :-|
    izabell
    • - 1
    • + 10

    Не мога да свикна с тоя "Капитал Дейли".."Пари" по някакъв начин ми липсва:(

    Нередност?
  • 2
    convince avatar :-|
    convince
    • - 3
    • + 2

    "КАПИТАЛ" няма място в червен мутрогенериран холдинг.

    Нередност?
  • 3
    coffee.bean avatar :-|
    coffee.bean
    • - 1
    • + 1

    Тоя ЕВРОХОЛД КАК ВЪЗНИКНА НАИСТИНА - НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ?

    Нередност?
  • 4
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 1
    • + 4

    До коментар [#3] от "coffee.bean":

    Еврохолд е най-големият дистрибутор на различни марки нови автомобили у нас, отделно е голям застраховател в каското и здрвното осигуряване. Следейки как "се урежда тотото" на Булгартабак след влизането на VTB Capital, очаквам жестоки законодателни изненади за всички, които карат автомобили втора употреба. Нищо чудно някоя сутрин да осъмнем със законче, че внос на автомобили по-стари от 2 години е забранено

    Нередност?
  • 5
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 1
    • + 2

    а после и че се въвежда "доброволно"-задължитлно-частно-здравно осигуряване в размер на още 5-6% от заплатата, в допълнение на държавното.

    Нередност?
  • 6
    rorich.jensen avatar :-|
    rorich.jensen

    Парадоксално, но явно Василев и Янков от Експат не се разбират добре с бившите си колеги Велчев и Катев от ВТБ... Може би защото едните работят основно със западни клиенти и капитали, а другите с източни (руски и български). Жалко, че в поредната голяма българска фирма се засилва присъствието и контролът от изток. За българската икономика ще е по-добре да има повече западни инвестиции и управленско ноу-хау. Дано все пак момчетата от ВТБ да успеят да докарат свеж финансов ресурс в Еврохолд, фирмата май има нужда от такъв.

    Нередност?
  • 7
    coffee.bean avatar :-|
    coffee.bean
    • - 1

    [quote#4:"cinik"]Нищо чудно някоя сутрин да осъмнем със законче, че внос на автомобили по-стари от 2 години е забранено[/quote]
    Е, 2 год. е малко, но но по-стари от 7-8 години е разумна граница-да не се внасят. Румънците май имат 7 год.срок, но те са и производител. За нас 10 год. би бил един разумен срок, да не се ощетява и бизнеса в лекотоварния сегмент.

    Нередност?
  • 8
    cinik avatar :-|
    cinik

    До коментар [#7] от "coffee.bean":

    Румънците са в наказателна процедура по този случай, въпреки че провокатори на цялата идея бяха французите, за да си гарантират пазара за дачии. Всъщност производството им за вътрешен пазар е много малко, но явно се пробват хората, пари не струва...И ето че им мина номерът. А после глобата и другите негативи ще ги плаща държавата Румъния, не концернът Рено

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал