Air France и Etihad Airways създават съвместна компания

Авиопревозвачите искат да създадат въздушен коридор между Европа и Близкия Изток

В момента мениджърите на Air France и Etihad Airways определят маршрутите, които ще бъдат обслужвани от съвместната компания, броя на самолетите, които ще летят по тях, цените, маркетинговата политика и условията за разпределяне на печалбата.
В момента мениджърите на Air France и Etihad Airways определят маршрутите, които ще бъдат обслужвани от съвместната компания, броя на самолетите, които ще летят по тях, цените, маркетинговата политика и условията за разпределяне на печалбата.    ©  Stoyan Nenov
В момента мениджърите на Air France и Etihad Airways определят маршрутите, които ще бъдат обслужвани от съвместната компания, броя на самолетите, които ще летят по тях, цените, маркетинговата политика и условията за разпределяне на печалбата.
В момента мениджърите на Air France и Etihad Airways определят маршрутите, които ще бъдат обслужвани от съвместната компания, броя на самолетите, които ще летят по тях, цените, маркетинговата политика и условията за разпределяне на печалбата.    ©  Stoyan Nenov

Air France-KLM и Etihad Airways, националният превозвач на Обединените арабски емирства, подготвят създаването на джойнт венчър, съобщава френското издание Le Figaro. Очаква се в съвместната компания да се включи още и Air Berlin, която е поделение на Etihad, както и Alitalia, в която 25% са собственост на Air France. Очаква се споразумението помежду им да бъде нещо повече от просто бизнес партньорство, отбелязва изданието.

Двете компании се различават по мащаб. Etihad обслужва 66 линии в 44 страни, докато Air France – 224 линии в 105 страни. Авиопревозвачите, съвместно с другите две компании, искат да обединят силите си, за да създадат "въздушен коридор" между Европа и Близкия Изток, отбелязва Le Figaro.     

Според изданието в момента мениджърите определят маршрутите, броя на самолетите, които ще летят по тях, цените, маркетинговата политика и условията за разпределяне на печалбата. "Създаването на съвместна компания между авиопревозвачите е последната фаза преди сливането им", отбелязва анализаторът Ян Деръкълс от Oddo Securities.

Това може и да не е единственото обединение сред авиокомпаниите. Le Figaro отбелязва, че по време на последното общо събрание на Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA) е имало разговори за формиране на съюз и между British Airways и Qatar Airways.

Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


6 коментара
  • 1
    bobacho avatar :-|
    bobacho

    Каквото и да правят Air France си остава най-скапаната авиокомпания.

  • 2
    niki_m avatar :-|
    николай

    До коментар [#1] от "bobacho":

    Не съм съгласен с теб! Летя с тях почти 10 години вече!

  • 3
    bobacho avatar :-|
    bobacho

    До коментар [#2] от "niki_m":

    С тях са ми случвали следните неща:
    - Стачка - изключително неприятно. Отлагат ти полета за когато си искат.
    - При два полета един след друг, не ми дават място за втория
    - Взимали са ми ръчния багаж преди да се кача на самолета
    - Шарл Де Гол е едно от най-зле организираните летища в света.
    - С купфар 22 кг (за двама човека) не те пускат. Трябваше са си купя втори куфар и аз да се чекирам с 20 кг, а жена ми с 2 кг. Супер простотия. Вместо да ми благодарят, че им спестявам 18 кг товар и двамата сме се си събрали багажа в един куфар.
    - И други за които не се сещам.

    Полети малко и с други (австрийските авиолинии например) за да усетиш разликата.

  • 4
    niki_m avatar :-|
    николай

    До коментар [#3] от "bobacho":

    Човек, аз летя с тях 10 години! Наистина, стачката е валидна и за останалите! Луфтито когато блокираха Франкфурт, да не би да не отложиха полетите си?
    Не знам как нямаш място за втория полет, като винаги с първия, получаваш мястото и за втория. Да не говорим, че имат и онлайн чек.-ин 30 часа преди полета, за разлика от останалите, които са 24 часа. Аз летя с прекачване винаги до мястото, до което трябва да стигна и засега 10 години - нито един проблем.
    Ако ръчния ти багаж е над 8 кг естествено, че ще ти го вземат. Да не мислиш, че Луфтханза или Австрийците ще направят изключение?
    Луфтханза дори вадят и дъвките от багажа, за компромис с течности до 100 мл е тяхна преценка, върви доказвай, че си с оригинален Шанел за 200 Е...
    Правилата за куфарите са точни и ясни! Разбира се, че няма да те пуснат, щом си над кг! Защо не си платил свръхбагаж за твоите 2 кг? Ти може да твърдиш, че им пестиш и 100 кг, но има правила. Ако си дал 10-15 евро отгоре за 2та доп. кг, нямаше да те карат да купуваш втори куфар. И що не сте извадили два пуловера от багажа към ръчния, че да не сте над 20-те? ОСвен това, АРФранс разрешават за вътрешноевропейските полети 23 кг, та не знам защо сте имали проблеми до 22 кг?
    Колкото до Шарл дьо Гол, летището е супер добре организирано! Нито е лошо, нито е мудно, нито е трудно! Напротив, Барахас например е много по-неорганизирано и с липса на каквито и да било указания, за разлика от Парижкото. И до ден днешен не мога да разбера българите какво ревете от Шарл дьо Гол, чул някой нещо и всички недоволни! Не може да си недоволен, от летище, което има изключително добра организация, което минавам изключително често и в което служителите са крайно любезни, за разлика например от мюнхенските маймуняци.

  • 5
    ivannn avatar :-|
    ivannn

    само човек, който не е летял с българия ер може да твърди, че има по-скапана авиокомпания :)
    аз съм имал кошмарни полети и с емирейтс. и с'я к'во, да почна да плюя наред ли? летете и се радвайте ;)

  • 6
    dragoslava avatar :-|
    Dragoslava

    Каква хубава снимка!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход