Трима се интересуват от БДЖ
Ден преди крайния срок две жп компании и един енигматичен адвокат са закупили документи за приватизационния конкурс
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Ден преди изтичането на крайния срок за закупуването на документациията за приватизацията на БДЖ интерес има от трима потенциални участници, съобщиха от Агенцията за приватизация пред "Капитал".
Един от кандидатите е Grup Feroviar Roman. Румънската компания е собственик на един от най-големите частни жп превозвачи в страната. Документи са закупени и от чешката Advanced World Transport. Основното направление на групата е жп транспорт, като компанията определя себе си като един от най-големите частни жп превозвачи в Европа с 160 локомотива и 6000 вагона.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
17 коментара
Чехите станаха с много сериозен инвестиционен интерс към нас.НАДИН на Надка-пиратка ли беше?
Убеден саъм че групата зад мастития адвокат ще спечели търгът.
Каква е таз ряпа на снимката?
Приватизацията е престъпление!
До коментар [#4] от "kihano":
Престъпление е да се субсидира губещо предприятие с парите на данъкоплатеца! Нужна е пълна либерализация на транспортния сектор в България! А и не само на транспортния...
До коментар [#5] от "vasil_j":
Догми догми догми. Това дето си написал по принцип не е вярно и в частност за "Товарни превози" не е вярно, щото те не са губещи. Както и Булгартабак не бяха губещи. Това са самоцелни приватизации които дори не са заради дянковите бюджетни игрички, а заради чистата злоба на частника към народа. Просто часника трябва да има всичко, а народа нищо. Нищо, че частника най-често е асоциален и обществено безотговорен и каквото попадне в ръцете му бива изстисквано и унищожавано. Затова приватизацията е престъпление. И се превръща буквално в такова, заради грандиозната корупция която се върти около нея. Затова Стиглиц е кръстил приватизацията "коруптизация".
До коментар [#5] от "vasil_j":
Всяка година българина дотира НКЖИ с чувам 200 млн лв. Отделно съфинансиране по европейски програми, неясно колко. Излиза, че българина плаща за да върви турската и немската търговия, а сега и неясно какъв частен бизнес. Ако имахме малко акъл в главите щяхме да излезем и нарежем цялата ж.п. мрежа на скраб, така всеки щеше да вземе парче от баницата и нямаше да дотираме нищо.
До коментар [#5] от "vasil_j":
Може и да е полезно за транспортния релсов превоз, но либерализацията на пътническия е повече от вредно. Казвам го като човек, който е усетил удоволствието и предимството да пътува с Дойче Бан и мъката на английския ЖП превоз.
И от шоколада е вкусен, но ако ядеш само шоколад почва да боли. Същото е и при прекаленото разгащване на дадена финансова свера.
До коментар [#6] от "kihano":
"Просто часника трябва да има всичко, а народа нищо." Ти като част от народа какво притежаваш от държавното предприятие БДЖ.Нищо.То на хартия е държавно, иначе се източва от партийната олигархия, която е на власт.По-добре да е частно и да се знае кой пие и кой плаща.Така няма загубите на НЕК,БДЖ да се прехвърлят на данъкоплатеца, а ще бъдат за частния собственик.Ако не си управлява добре собствеността фалира, а на негово място идва по-добър собственик, който знае как да управлява бизнес.Държавата не се издържа от имоти и държавни предприятия, а от данъци, които плащат хората и частниците.
100% съгласен със Само Левски!!!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход