Кандидати под прикритие за БДЖ

Шест са купените документи за участие в приватизацията на товарните превози, но половината са от адвокати

Очаква се приватизацията на "БДЖ Товарни превози" да приключи до края на годината.
Очаква се приватизацията на "БДЖ Товарни превози" да приключи до края на годината.
Очаква се приватизацията на "БДЖ Товарни превози" да приключи до края на годината.    ©  Надежда Чипева
Очаква се приватизацията на "БДЖ Товарни превози" да приключи до края на годината.    ©  Надежда Чипева

В последния ден за купуване на документи за приватизацията на "БДЖ Товарни превози" броят на кандидатите се удвои и те вече са шест. Това съобщиха от Агенцията за приватизация пред "Капитал". 

Както и се очакваше, конкурсът явно ще бъде изпълнен с неизвестни, тъй като половината от документациите са купени от адвокати с неизвестни клиенти. Това са Петко Илчев, Емил Иванов и Иглика Мишева-Брусева. Няма информация те да са от големи кантори или да са работили по големи приватизационни сделки.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
42 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ivaylo.simeonov2 avatar :-|
    Ивайло Симеонов
    • - 4
    • + 5

    Напълно е нормално да не се знаят инвеститорите. По добре ли е да знаеш, че зад сделката стои голяма фирма, а реално на тази фирма някой е платил такса, за да и ползва името.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    cneakep avatar :-|
    Спеакер
    • - 6
    • + 9

    Айде пак Цековци и Цецовци, опоскаха я тая държавица...

    Нередност?
  • 3
    stanislav_yankov avatar :-|
    Станислав Янков
    • - 9
    • + 8

    Ще има ли затвор за управляващите от ГЕРБ, когато разбият и БДЖ подобно на електроенергетиката ни и на БТК или ще стане като при царя и тройната коалиция - честита кражба и унищожение?!

    Нередност?
  • 5
    dravalanche avatar :-|
    DrAvalanche
    • - 2
    • + 4

    До коментар [#2] от "Спеакер":

    Тук май са само Цецовци

    Нередност?
  • 6
    iv4o88 avatar :-|
    Светлин
    • - 24
    • + 3

    През последните няколко години Корпоративна търговска банка АД се установява като една от най-динамично развиващите се банки, съчетаваща в себе си традиции и бъдеще.Добро бе решението на Атанас Бостанджиев да потвърди партньорството с българската Корпоративна търговска банка (КТБ) по евентуалната покупка на БТК.Според мен, това една от най-добрите банки и едно евентуално партньорство с нея би било резултатно и ще се отрази благоприятно на партниращата компания.

    Нередност?
  • 7
    anelia99 avatar :-|
    Angelina
    • - 25
    • + 3

    КТБ като финансов инвеститор е добро решение, тъй като ценностите, заложени в политиката на банката са водещи при избор на дългосрочни партньорства и установяване на трайни делови и търговски отношения.
    КТБ прилага активно десетте основни принципа, залегнали в Договора, като поставя на приоритетно място в корпоративната си политика именно комуникация, базирана на високи етични принципи и пълна прозрачност.

    Нередност?
  • 8
    iwailofil avatar :-|
    iwailofil
    • - 7
    • + 8

    абе пичове, знаете ли всъщност колко е зле положението в БДЖ - да я взима кой ще и да я оздравява, че нещата са супер зле. няма никакво значение за нас кой е, а ако говорим за опоскане собственикът на Капитал Иво Прокопиев и аверите му Любо Пъпката и Огнян Кожодера Донев са опоскали държавата яко в продължение на много години и не едно-две правителства

    Нередност?
  • 9
    mima2 avatar :-|
    Горгона Медуза
    • - 5
    • + 17

    Не мога да разбера хората, които коментират тук. Вие нима искате БДЖ да остане държавно ; в това окаяно състояние и пред фалит; да продължават да съкращават хора; да продължават да източват гориво; да продължават да се разпадат вагони и вътре да мирише на мокър циганин? Нека го взима някой, който да го възстанови и да остави хората там на работа. Какво значение има името? Дали ще е Цецко, Мецко или Гецко, след като дава хляб на хиляди хора и по този начин помага и на цялата държава, като не завлича данъците ни. Още повече че има шанс железницата да стане един нормален транспорт. Хайде, моля ви, оставете личните настроения и мислете обективно и в полза на народа си. С тоя балкански манталитет до нищо добро няма да стигнем никога и само ще се закопаваме още повече.

    Нередност?
  • 10
    nochkopenev avatar :-|
    nochkopenev
    • - 4
    • + 7

    Най-накрая да го продадат това БДЖ. Мен ако питате дори и пътнически превози трябва да бъде продадено, защото там са истинските проблеми, там са големите загуби. Дали ще е КТБ, дали ще са румънците или ПИБ - за мен няма значение - идеята е да се инвестира и холдинга да излезе от дупката, в която се намира.

    Нередност?
Нов коментар