Кандидати под прикритие за БДЖ
Шест са купените документи за участие в приватизацията на товарните превози, но половината са от адвокати


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
В последния ден за купуване на документи за приватизацията на "БДЖ Товарни превози" броят на кандидатите се удвои и те вече са шест. Това съобщиха от Агенцията за приватизация пред "Капитал".
Както и се очакваше, конкурсът явно ще бъде изпълнен с неизвестни, тъй като половината от документациите са купени от адвокати с неизвестни клиенти. Това са Петко Илчев, Емил Иванов и Иглика Мишева-Брусева. Няма информация те да са от големи кантори или да са работили по големи приватизационни сделки.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
42 коментара
Напълно е нормално да не се знаят инвеститорите. По добре ли е да знаеш, че зад сделката стои голяма фирма, а реално на тази фирма някой е платил такса, за да и ползва името.
Публикувано през m.capital.bg
Айде пак Цековци и Цецовци, опоскаха я тая държавица...
Ще има ли затвор за управляващите от ГЕРБ, когато разбият и БДЖ подобно на електроенергетиката ни и на БТК или ще стане като при царя и тройната коалиция - честита кражба и унищожение?!
До коментар [#2] от "Спеакер":
Тук май са само Цецовци
През последните няколко години Корпоративна търговска банка АД се установява като една от най-динамично развиващите се банки, съчетаваща в себе си традиции и бъдеще.Добро бе решението на Атанас Бостанджиев да потвърди партньорството с българската Корпоративна търговска банка (КТБ) по евентуалната покупка на БТК.Според мен, това една от най-добрите банки и едно евентуално партньорство с нея би било резултатно и ще се отрази благоприятно на партниращата компания.
КТБ като финансов инвеститор е добро решение, тъй като ценностите, заложени в политиката на банката са водещи при избор на дългосрочни партньорства и установяване на трайни делови и търговски отношения.
КТБ прилага активно десетте основни принципа, залегнали в Договора, като поставя на приоритетно място в корпоративната си политика именно комуникация, базирана на високи етични принципи и пълна прозрачност.
абе пичове, знаете ли всъщност колко е зле положението в БДЖ - да я взима кой ще и да я оздравява, че нещата са супер зле. няма никакво значение за нас кой е, а ако говорим за опоскане собственикът на Капитал Иво Прокопиев и аверите му Любо Пъпката и Огнян Кожодера Донев са опоскали държавата яко в продължение на много години и не едно-две правителства
Не мога да разбера хората, които коментират тук. Вие нима искате БДЖ да остане държавно ; в това окаяно състояние и пред фалит; да продължават да съкращават хора; да продължават да източват гориво; да продължават да се разпадат вагони и вътре да мирише на мокър циганин? Нека го взима някой, който да го възстанови и да остави хората там на работа. Какво значение има името? Дали ще е Цецко, Мецко или Гецко, след като дава хляб на хиляди хора и по този начин помага и на цялата държава, като не завлича данъците ни. Още повече че има шанс железницата да стане един нормален транспорт. Хайде, моля ви, оставете личните настроения и мислете обективно и в полза на народа си. С тоя балкански манталитет до нищо добро няма да стигнем никога и само ще се закопаваме още повече.
Най-накрая да го продадат това БДЖ. Мен ако питате дори и пътнически превози трябва да бъде продадено, защото там са истинските проблеми, там са големите загуби. Дали ще е КТБ, дали ще са румънците или ПИБ - за мен няма значение - идеята е да се инвестира и холдинга да излезе от дупката, в която се намира.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход