Louis Vuitton опитва да покори Китай

Азиатската страна е третият по големина пазар в света за луксозни стоки, оценяван най-малко на 25 млрд. долара годишно

Френската луксозна марка Louis Vuitton, която е поделение на LVMH, отвори най-големия си магазин в Китай. Компанията планира да разкрие свои бутици и в столицата Пекин и Хангжу, процъфтяващ търговски център в източната част на Китай.
Френската луксозна марка Louis Vuitton, която е поделение на LVMH, отвори най-големия си магазин в Китай. Компанията планира да разкрие свои бутици и в столицата Пекин и Хангжу, процъфтяващ търговски център в източната част на Китай.
Френската луксозна марка Louis Vuitton, която е поделение на LVMH, отвори най-големия си магазин в Китай. Компанията планира да разкрие свои бутици и в столицата Пекин и Хангжу, процъфтяващ търговски център в източната част на Китай.    ©  Benoit Tessier
Френската луксозна марка Louis Vuitton, която е поделение на LVMH, отвори най-големия си магазин в Китай. Компанията планира да разкрие свои бутици и в столицата Пекин и Хангжу, процъфтяващ търговски център в източната част на Китай.    ©  Benoit Tessier

Компанията за висша мода Louis Vuitton се опитва да примами богаташите в Китай чрез свои обувки и чанти, брандирани като уникални произведения на изкуството, в опит да възстанови авторитета си на лидер на пазара на луксозни стоки и аксесоари, пише Reuters.

Френската луксозна марка, която е поделение на LVMH, отвори най-големия си магазин в Китай, който се намира в Шанхай. Той е пълен с позлатени орнаменти, стоманени и мраморни скулптури, а вита стълба води до VIP етаж, където може да се влиза само с покани и където богати клиентки ще могат да си правят прическите, докато избират мечтаните дизайнерски чанти с индивидулна изработка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове