С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
5 18 юли 2012, 11:41, 5102 прочитания

Louis Vuitton опитва да покори Китай

Азиатската страна е третият по големина пазар в света за луксозни стоки, оценяван най-малко на 25 млрд. долара годишно

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията за висша мода Louis Vuitton се опитва да примами богаташите в Китай чрез свои обувки и чанти, брандирани като уникални произведения на изкуството, в опит да възстанови авторитета си на лидер на пазара на луксозни стоки и аксесоари, пише Reuters.
 
Френската луксозна марка, която е поделение на LVMH, отвори най-големия си магазин в Китай, който се намира в Шанхай. Той е пълен с позлатени орнаменти, стоманени и мраморни скулптури, а вита стълба води до VIP етаж, където може да се влиза само с покани и където богати клиентки ще могат да си правят прическите, докато избират мечтаните дизайнерски чанти с индивидулна изработка.

"Направено по поръчка е концепция на крайния лукс", заяви пред Reuters главният изпълнителен директор на Louis Vuitton Ив Карсел по време на представянето на магазина, който компанията нарича "maison".


Louis Vuitton редовно се нарежда сред най-почитаните марки при провежданите изследвания сред на китайските потребители. Но ултра луксозни марки, като Hermes бързо си проправят път и някои от най-богатите и страстни купувачи смятат Louis Vuitton вече за прекалено срещан бранд.

Затова компанията се надява да затвърди изключителния си статут на луксозна марка от най-висш клас с новия си магазин в Шанхай, който ще се гордее с широката си гама от стоки, вариращи от шикозните палта и шапки до ярко оцветени чанти, направени от кожа на питон или алигатор.

Китай е третият по големина пазар в света за луксозни стоки, оценяван най-малко на 160 млрд. юана годишно (25 млрд. долара), като през следващите три години, се очаква той да надмине тези на Япония и САЩ и да заеме първото място, а луксозния сегмент да се увеличи до 180 млрд. юана (28 млрд. долара).



Магазинът на Louis Vuitton, който е един от 16-те подобни бутици по света, се намира в известния мол Plaza 66, където също имат магазини конкурентни марки като Chanel и Prada. Компанията отказа да съобщи колко е инвестирала в бутика, който е на четири нива и разполага с персонал от над 100 служители.

Проблемът, който виждат анализаторите обаче, е от друго естество. Те твърдят, че може би моментът не е добре избран с оглед на това, че разходите за луксозни покупки в Китай намаляват, тъй като икономиката отслабва. Икономическият растеж през последното тримесечие се забави до най-ниското си ниво за последните три години. Британската Burberry вече обяви миналата седмица, че продажбите й са били засегнати от забавянето.
 
Ив Карсел отказа да коментира състоянието на китайската икономика или неговото въздействие върху разходите на китайците за лукс, но каза, че компанията предвижда да отвори нови бутици в столицата Пекин и Хангжу, процъфтяващ търговски център в източната част на Китай.
 
Той заяви, че китайските потребители бързо израстват като ценители на лукса и добави: "Може би на Запада му трябват 20 години за това, но в Китай от момента, в който направиш първата си луксозна покупка до момента, в който започнеш да цениш едни по-усъвършенствани продукти и услуги, отнема 5 години."
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

"Градус" ще разпредели междинен дивидент за 5.4 млн. лв. "Градус" ще разпредели междинен дивидент за 5.4 млн. лв.

Предложението трябва да бъде гласувано на извънредно общо събрание през октомври

15 сеп 2019, 1265 прочитания

Международното летище в Букурещ ще се разшири с нов терминал Международното летище в Букурещ ще се разшири с нов терминал

Инвестицията се оценява на 700 млн. евро, търгът се очаква да бъде обявен до месец

15 сеп 2019, 1198 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Гигантът на електронните разплащания PayPal придоби Card.io

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Книга: Иън Макюън - "Машини като мен"

Най-новият роман на популярния британски писател