Louis Vuitton опитва да покори Китай
Азиатската страна е третият по големина пазар в света за луксозни стоки, оценяван най-малко на 25 млрд. долара годишно


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Компанията за висша мода Louis Vuitton се опитва да примами богаташите в Китай чрез свои обувки и чанти, брандирани като уникални произведения на изкуството, в опит да възстанови авторитета си на лидер на пазара на луксозни стоки и аксесоари, пише Reuters.
Френската луксозна марка, която е поделение на LVMH, отвори най-големия си магазин в Китай, който се намира в Шанхай. Той е пълен с позлатени орнаменти, стоманени и мраморни скулптури, а вита стълба води до VIP етаж, където може да се влиза само с покани и където богати клиентки ще могат да си правят прическите, докато избират мечтаните дизайнерски чанти с индивидулна изработка.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове