Второ теглене

Приватизацията на "БДЖ - Товарни превози" започва отначало заради многото ограничителни условия и слабия интерес в първия конкурс

Капитал Daily    ©  Капитал Daily

Първият неуспешен опит да се приватизират товарните превози приключи скорострелно, след като конкурсът беше прекратен в сряда. Заради ограничителните условия към стратегическите кандидати в надпреварата на жп компанията остана само един-единствен кандидат - регистрираната на 3 юли "Дует реълуей България", зад която по думите на управителя й Даниел Дамянов стои британският инвестиционен фонд Duet Group. Нямаше и гаранция, че новорегистрираната компания с кипърски собственик ще бъде одобрена от ДАНС и ще подаде оферта.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mima2 avatar :-|
    Горгона Медуза
    • + 7

    Решението по принцип не е лошо, само дето не вярвам до доведе до някакъв друг по-различен резултат в положителна насока.

    Нередност?
  • 2
    kazahstan avatar :-?
    kazahstan
    • - 5
    • + 6

    Ако Прокопиев беше кандидат да приватизра БЖД,Капитал нямаше да пише ежедневно статии колко е лошо да се приватизра,нали? Интересно защо не напишете как Прокопиев приватизира Каолин? Какъв ви е проблена с финансовите инвеститори,като както се вижда няма стратегически които да са заинтересувани от БДЖ,в тежкото състояние в което се намира или искате накрая след някоя и друга година когато си е изгубило тотално клиентите да го подарим на някой?

    Нередност?
  • 3
    stanislav_yankov avatar :-P
    Станислав Янков
    • - 3
    • + 1

    Крадците винаги са упорити. Когато не успеят да ограбят нещо от първи път - пробват втори! Като няма народ, който да ги подбере управляващите крадци с камъни - и БДЖ ще бъда разграбено и унищожено...

    Нередност?
  • 4
    mishon avatar :-|
    mishon
    • - 3
    • + 2

    Решението за спирането на конкурса за БДЖ е правилно.Нищо добро не ги очакваше "Товарни превози" с този измислен "английски" фонд, зад който прозира дългата ръка на КТБ!

    Нередност?
  • 5
    robbie_williams avatar :-|
    robbie_williams
    • + 4

    То е спряна сега приватизацията на БДЖ, ама ще има втори кръг - може тогава пипалата на Иво Прокопиев да успеят да сложат ръка върху БДЖ - да не дава Господ, че тогава язък за тия "Товарни Превози"...

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал