Живот в интернет

Социалните мрежи са сред най-предпочитаните за българските потребители, показва проучване

Проучване за онлайн поведението на българските потребители
Проучване за онлайн поведението на българските потребители    ©  REUTERS
Проучване за онлайн поведението на българските потребители
Проучване за онлайн поведението на българските потребители    ©  REUTERS

Българските интернет потребители, изглежда, са обсебени от социалните мрежи и най-вече Facebook. Почти всички от тях посещават ежедневно сайта, а за много от тях той се е превърнал в начин на живот - освен споделяне на лична и намиране на информация за приятелите си от него те четат новини, намират данни за компании, услуги и други.

Това поне показва проучването DigiTribe Report на маркетинговата група "Публисис МАРК груп", направено от "Прагматика". Всичко това се отнася в най-силна степен за младите потребители, но и много от по-възрастните не правят изключение.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се