Най-голямата хотелска верига в света отчете 60% ръст на печалбата
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Ало, Маджо

Най-голямата хотелска верига в света отчете 60% ръст на печалбата

Мениджърите на Intercontinental Hotels - компанията, която е собственик на брандове като Holiday Inn и Crowne Plaza, очакват групата да продължи да се представя добре въпреки глобалната икономическа несигурност

Най-голямата хотелска верига в света отчете 60% ръст на печалбата

Основната причина за резултата е представянето на брандовете на Intercontinental Hotels в Китай

4555 прочитания

Мениджърите на Intercontinental Hotels - компанията, която е собственик на брандове като Holiday Inn и Crowne Plaza, очакват групата да продължи да се представя добре въпреки глобалната икономическа несигурност

© Иван Григоров


Мениджърите на Intercontinental Hotels - компанията, която е собственик на брандове като Holiday Inn и Crowne Plaza, очакват групата да продължи да се представя добре въпреки глобалната икономическа несигурност
Фотограф: Иван Григоров

Intercontinental Hotels (IHG), най-голямата хотелска верига в света, отчете сериозен скок на печалбата си, благодарение на ръста на продажбите в Китай, съобщи BBC.

Печалбата на компанията преди облагане с данъци достига 178 млн. долара към края на юни или с 60% повече на годишна база. Приходите се увеличават с 3% до 469 млн. долара. Освен това компанията, която е собственик на брандове като Holiday Inn и Crowne Plaza, обяви, че ще върне на акционерите си 1 млрд. долара чрез реорганизация на капитала. В резултат от това дивидентите, които ще изплати, се увеличават с 31%.

"Постигнахме добри резултати през първата половина на годината, приходите ни от стая се увеличиха във всички региони, в които присъстваме, заради увеличаване на заетостта и цените", коментира главният изпълнителен директор на компанията Ричард Соломонс. Той отбелязва, че брандовете на групата продължават да се представят добре, като вече е налице значителен ръст на паричните потоци и на печалбата.    

Размерът на приходите на компанията се увеличава със 17% в Китай и с 6% в Европа, но спадат леко в САЩ. Соломонс коментира, че очаква компанията да продължи да се представя добре въпреки глобалната икономическа несигурност.

През миналата седмица британският антимонополен регулатор съобщи, че IHG, заедно с Booking.com и Expedia са постигнали тайно споразумение за фиксиране на цени. И трите компании отричат да са направили нещо нередно и разполагат с три месеца, за да отговорят на обвиненията.

Мениджърите на Intercontinental Hotels - компанията, която е собственик на брандове като Holiday Inn и Crowne Plaza, очакват групата да продължи да се представя добре въпреки глобалната икономическа несигурност
Фотограф: Иван Григоров

Intercontinental Hotels (IHG), най-голямата хотелска верига в света, отчете сериозен скок на печалбата си, благодарение на ръста на продажбите в Китай, съобщи BBC.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    iv_ivanov avatar :-|
    Iv.Ivanov

    Интересно! 38% норма на печалба преди данъци! Скоро четох и за нашите мобилни оператори - там беше почти същото - но като чиста печалба!!!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK