Държавата търси концесионер на гарата в Пловдив
Инвеститорът трябва да вложи през първите 4 години поне 9.3 млн. лв.
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Правителството започна процедура за избор на концесионер на железопътната гара в Пловдив. Решението е било взето на днешното заседание на Министерския съвет и идва над две години, след като кабинетът формално даде ход на концесията на 5 железопътни гари.
Срокът на концесията е 35 г., а концесионерът ще бъде определен в открита процедура. Частната компания ще трябва да изгради автогара, два ескалатора, три пътнически асансьора, многофункционална обслужваща сграда с помещения за магазия, колетно отделение, спедиция, пощенски услуги, обществени тоалетни, пералня със сушилня и гладачно отделение. Държавата иска още избраната компания да построи офиси, хотел от тип "транзитен", търговски обекти и места за разполагане на рекламно-информационни елементи, става ясно от решението на правителството.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
като кво ли ще да туй чудо "транзитен" хотел... некакъв нов бизнес модел на оназ стара услуга...? :)
Кажете автора на текста определящ параметрите на концесията. Страната има право да знае имената на своите "герои"!?? "Пералня със сушилня и гладачно отделение"!!?? "Хотел тип транзитен."!!!?? :) Социалистическите планьори са още живи. Щеше да е смешно ако не е жалко!!!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход