Mercator предприема спешни антикризисни мерки
Словенската верига магазини излезе на загуба за първите шест месеца на годината


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Най-голямата словенска верига за бързооборотни стоки Mercator предприема спешни мерки заради рязкото влошаване на резултатите си за полугодието. Към края на юни групата отчете 16.5 млн. евро загуба в сравнение с 18.5 млн. евро печалба за същия период на 2011 г. Основната причина за слабите резултати е тежката икономическа ситуация в Европа и проблемите в самата Словения. В България веригата работи под марката Roda.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове