Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
2012 г. бележи тежък момент за японските технологични гиганти. Panasonic и Sony отчетоха рекордни загуби в края на март и заявиха намеренията си за радикални преструктурирания, преместване на производства и съкращения на служители с цел да стабилизират присъствието си на пазара.
Годините са трудни за японските производители не само заради икономическата криза, катастрофалното земетресение в Япония и наводненията в Тайланд, но най-вече заради силната йена, която прави производителите неконкурентоспособни. Изоставането най-силно си личи при телевизорите, където японските компании срещат силна конкуренция от страна на производителите от Южна Корея и други азиатски страни. В опит за противодействие Sony и Panasonic дори обединиха усилията си в производството на OLED телевизори.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
7 коментара
"Мерки
Новият президент на Panasonic Казухиро Тсуга заяви, че предстои ревизия на 250-годишния план за развитие на компанията."
Мале леле, 250-годишен план ще да е голямо нещо, кой има такава далновидност и аналитизъм?
Високи са им цените ...
Дали ще им стигне петилетка за 250-годишния план?
Японците нямат равни, работят до припадък. Ние и след 250 години пак няма да ги стигнем. Колкото до петилетката - ще им стигне и още как, даже и допълнителни още два 250-годишни плана ще измислят.
Да не би да има печатна грешка - това да е 50 год. план ?
[quote#2:"Нефертити"]Висок и са им цените ... [/quote]
така изглеждат за "ниско ниво" потребител:)
Да, високи цени на продукти от миналия век ... Какъв друг резултат са очаквали
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.