GM губи по 49 000 долара от всеки продаден Chevrolet Volt

Търсенето на революционния хибриден автомобил все още е твърде слабо, за да покрие разходите

Високата продажна цена и сложната технология на Volt все още държат много потребители настрани от шоурума.
Високата продажна цена и сложната технология на Volt все още държат много потребители настрани от шоурума.
Високата продажна цена и сложната технология на Volt все още държат много потребители настрани от шоурума.    ©  Rebecca Cook
Високата продажна цена и сложната технология на Volt все още държат много потребители настрани от шоурума.    ©  Rebecca Cook
49

хил. долара е загубата на GM от всяка продадена кола Chevrolet Volt, показват изчисленията на анализатори и експерти, запознати със спецификите на производството на автомобили, цитирани от Reuters.

Американският автомобилен гигант General Motors Co. (GM) продаде рекорден брой автомобили от модела Chevrolet Volt през август, но това може би не е толкова добра новина за компанията, съобщава Reuters. Почти две години представянето на хибридния автомобил на пазара, GM все още продължава да губи средно по 49 000 долара от всеки Volt, който произвежда. Изчисленията са на анализатори и експерти, запознати със спецификите в сферата на автомобилното производство, анкетирани от Reuters. От GM официално признават, че все още са на загуба от производството на автомобила, но не посочват конкретни цифри.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове