"Мобилтел" с ново лого и визия

Телекомът брани лидерството си с промяна в бранда, пакетни услуги и обещания към клиентите

Постепенно така ще бъдат ребрандирани всички търговски обекти на "Мобилтел".
Постепенно така ще бъдат ребрандирани всички търговски обекти на "Мобилтел".    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Постепенно така ще бъдат ребрандирани всички търговски обекти на "Мобилтел".
Постепенно така ще бъдат ребрандирани всички търговски обекти на "Мобилтел".    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА

Ново лого, нова цялостна визия, ребрандирани търговски обекти, все повече пакетни услуги и обещание за лично отношение към всеки клиент. Това са основните стъпки, които "Мобилтел" предприема към момента, за да запази лидерството си на пазара на телекомуникационни услуги.

Промяната беше символично обявена в понеделник, когато най-големият телеком официално представи новото си лого. То ще замени досегашното навсякъде - в магазините на "Мобилтел" и в партньорската мрежа, в рекламните материали, на SIM картите, кутиите с техника и аксесоари и т.н. Слоганът на компанията вече е "Повече за теб".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал