С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
45 24 сеп 2012, 18:45, 15640 прочитания

"Мобилтел" с ново лого и визия

Телекомът брани лидерството си с промяна в бранда, пакетни услуги и обещания към клиентите

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ново лого, нова цялостна визия, ребрандирани търговски обекти, все повече пакетни услуги и обещание за лично отношение към всеки клиент. Това са основните стъпки, които "Мобилтел" предприема към момента, за да запази лидерството си на пазара на телекомуникационни услуги.

Промяната беше символично обявена в понеделник, когато най-големият телеком официално представи новото си лого. То ще замени досегашното навсякъде - в магазините на "Мобилтел" и в партньорската мрежа, в рекламните материали, на SIM картите, кутиите с техника и аксесоари и т.н. Слоганът на компанията вече е "Повече за теб".


Основната идея на промяната е компанията да се позиционира, от една страна, като оператор, близък до клиента, а, от друга - като доставчик, който предлага цялостни телекомуникационни решения. "Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на "Мтел", каза главният изпълнителен директор Андреас Майерхофер. "Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle provider, като партньор, който улеснява живота", заяви той.

Стъпката, предприета от оператора, всъщност е напълно логична и очаквана предвид последните събития в индустрията в България. В момента в основния конкурент на "Мобилтел" -  БТК, тече промяна в собствеността, при която в дружеството влиза тандемът между Корпоративна търговска банка и руската VTB Capital. Доколкото именно бившата държавна компания е основен конкурент на "Мобилтел" като доставчик на пакетни услуги, логично е операторът да инвестира допълнително в маркетинг и да опита пръв да се позиционира като клиентски ориентиран доставчик.

Колко струва едно М



Обновеното лого комбинира буквата М, която беше водеща и при стария бранд, със знака за безкрайност и текстовата част tel. "Не искахме с един революционен подход да сменим бранда, а да подходим по еволюционен начин", заяви Андреас Майерхофер. До момента ребрандирани са около 60 от търговските обекти на телекома, като постепенно ще бъдат преустроени всичките 180 магазина от собствената му мрежа. Точната сума на инвестицията за момента не се обявява, но по думите на Майерхофер вложението не е никак малко.
 
Един от формалните поводи ребрандирането да бъде обявено точно сега е, че сделката по придобиването на интернет доставчиците "Спектър нет" и "Мегалан" от "Мобилтел" вече цялостно приключи, казаха от компанията. Именно пълното интегриране на широк спектър от услуги е сред основните мотиви за новата визия на оператора. Промяната има за цел да визуализира всички видове комуникация, която предоставя "Мобилтел": оптичен интернет, IPTV, фиксирана телефония, мобилни услуги и др.

Вносен опит

Обновената визия на телекома е съвместен проект между екип от самата компания и британската консултантска фирма Saffron Brand Consultants, специализирана в изграждането на корпоративната идентичност. Тя е участвала в ребрандирането на Orange, British Telecom, Turkcel и в разработката и налагането на марки като Coca-Cola, Baker&McKenzie, Lloyd's, KPMG, Raiffeisen International и др. Проектът в "Мобилтел" е ангажирал общо около 150 души в продължение на близо 13 месеца.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кои са иновативните предприятия на 2019 г. Кои са иновативните предприятия на 2019 г.

Осем компании получиха отличия в конкурса, който се организира за 15-а поредна година

5 дек 2019, 1404 прочитания

Софтуерната индустрия вече отговаря за 2.9% от БВП 3 Софтуерната индустрия вече отговаря за 2.9% от БВП

Общите приходи на компаниите в сектора за 2018 г. са 3 млрд. лв., а заетите са общо 33 хил. души

5 дек 2019, 1422 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
България е в добра позиция и ако поиска може да приоритетизира широколентовия интернет

Директорът "Публичен сектор" в Cisco Карлос Бразао пред "Капитал Daily"

Още от Капитал
Има ли спасение за "Топлофикация София"

Общинското дружество е в критично състояние, но ръководството му твърди, че има въможноти за стабилизиране

За кого е модерната MBA диплома

MBA отдавна вече не е просто образование по мениджмънт, като фокусът се е изместил към обучение в лидерство

Производители на светове

Българската компания за виртуална реалност ZenArt разработва различни сюжети, включващи истински и легендарни места

Никос Статопулос: Възможно е Vivacom да се превърне в регионален хъб на бизнеса ни

Какви са плановете на избрания за купувач на най-големия български телеком, според CEO-то на BC Partners, мажоритарен акционер в United Group

Velvet November

30 години след Нежната революция чешките дисиденти, социолози, историци правят равносметка на фона на протести

Army of K-Lovers

След като покори света, корейската поп музика печели все повече фенове и в България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10