"Мобилтел" с ново лого и визия
Телекомът брани лидерството си с промяна в бранда, пакетни услуги и обещания към клиентите


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Ново лого, нова цялостна визия, ребрандирани търговски обекти, все повече пакетни услуги и обещание за лично отношение към всеки клиент. Това са основните стъпки, които "Мобилтел" предприема към момента, за да запази лидерството си на пазара на телекомуникационни услуги.
Промяната беше символично обявена в понеделник, когато най-големият телеком официално представи новото си лого. То ще замени досегашното навсякъде - в магазините на "Мобилтел" и в партньорската мрежа, в рекламните материали, на SIM картите, кутиите с техника и аксесоари и т.н. Слоганът на компанията вече е "Повече за теб".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
45 коментара
Пременил се Илия - погледнал се - пак в тия!
"Повече за теб" - Със всяка сметка, а понякога дори и без.
Няма как да бъда обективен, защото аз бях Директор "Реклама" на М-тел и ръководих създаването на старото лого. Само някои факти:
- По старото лого на М-тел работи екип от 20 души в продължение на 24 дни.
- Автор на графичния знак е Найден Найденов - Наци, един от първите служители на рекламна дирекция на тогавашния Цитрон, после МобилТел. Хонорарът му за създаването и правото на използване на логото в продължение на 10 години беше 2000 евро. (това включва и логото на Прима)
- Бюджетът на целия ребрандинг, вкл. външния редизайн на магазините (120 на брой) беше 3,5 мил. лева.
Мисля, че това, което се прави сега ще навреди на компанията, за разходите - не мога да коментирам. Въпреки това пожелавам успех на колегите. Изпитвам към тази компания само добри чувства, макар и те да не са взаимни...
До коментар [#1] от "Thermobee":
[quote#1:"Thermobee"]Пременил се Илия - погледнал се - пак в тия![/quote]
И аз това щях да кажа
Каквито и фокуси да правят-няма да се върна при тях,на маймуна ме направиха докато се откача от договора им/а съм от първите им клиенти в страната/.При всяко оплакване за надуване на сметки,вписване на несъществуващи разговори,многократно набиране на един и същи номер с продължителност на разговора 1 секунда,но тарифирано като започващ р-р и др.подобни ми отговаряха-ще проверим.чакай.Познайте имаше ли отговор или промяна.
Никога вече....
13 месеца...пък то ебати кражбата https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak- prn1/s480x480/543452_504116892951601_850273385_n.j pg
До коментар [#6] от "mihaillness":
Това е fake. Никой не обича Мтел но няма смисъл да се лъжем.
Издирвам контактите на техния генерален директор... имам за него една много специална история... Pls help!
Аз пък не мога да проумея защо изобщо има статия в Капитал по темата. Една снимка с новото лого с коментар под нея в едно изречение е повече от достатъчно. А не, както е направено тук, много безсмислени думи и някаква мижава снимка.
спекулацията бе разкрита и логото си остава неповторимо, само не разбрах наистина виваком или глобул полудяха от професионална завист..., та хейтърите се активизираха толкова бързо .
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.