H&M отчете 9.3 млн. евро приходи в България

Шведската модна марка отбеляза 11% ръст на продажбите в глобален план за деветмесечието

За шест месеца на българския пазар H&M отвори четири магазина
За шест месеца на българския пазар H&M отвори четири магазина    ©  Nadezhda Chipeva
За шест месеца на българския пазар H&M отвори четири магазина
За шест месеца на българския пазар H&M отвори четири магазина    ©  Nadezhda Chipeva
Ръстът на приходите доведе и до по-бързо разрастване на H&M.

Шведската модна верига H&M (Hennes & Mauritz AB) е получила 79 млн. шведски крони, или малко над 9.3 млн. евро приходи през първите шест месеца от дейността си на българския пазар. Това стана ясно от отчета на групата за деветмесечието. Той се отнася за финансовата година, която започва на 1 декември 2011 г. Данните за България обаче са за по-кратък период, тъй като първият магазин на H&M в страната работи от 8 март тази година.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се