Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Там няма никой, само охраната. Няма кой да ви заведе до мястото, но можете да го намерите и сами. На първия разклон завивате наляво. Карате, карате и ще го видите. Едно широко, като летище."
Инструкциите получаваме на жп гарата в Драгоман, а "летището", до което искаме да стигнем, всъщност е терминалът за интермодални превози край града. Или място, на което тировете заедно с шофьорите им би трябвало да се товарят на жп платформи (т.нар. ро-ла превози). Целта е идващите от западната граница камиони да преминат през страната, стигайки до Свиленград, без да замърсяват околната среда и да задръстват пътищата.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
29 коментара
6 млн лв. за един паркинг и два коловоза релси???
в таз държава колко народ е за затвора, не е истина...
6 милиона лв. грешка. Дано да се научат за бъдещите терминали в Пловдив и Русе. Иначе защо не се прави ПЧП за тези терминали? Мисля че идеята за новите терминали е добре. Има само един проблем...нямаме икономика която да ги захранва със стоки =)
Струва ми се, че Русе и Варна са единствените подходящи локации за подобни съоръжения, от които да се очаква смислена възвръщаемост.
До коментар [#1] от "tinky_winky":
Ако включиш към престъпленията безразличието, безхаберието и пасивността - целият народ от 5 годинки нагоре е за затвора .
В Испания настроиха летища на които самолетчета така и не кацнаха, ние следвайки светлия испански пример но и бидейки по-скромни си строим терминали които за претоварване не се използват. Какво да се прави, дето се вика и ние южняшка кръв имаме...
Че как да работят, като трябва да се разкатае БДЖ-то за по-евтина приватизация. Изчакайте да го закупят правилните хора, и депутатите ще прокарат закон, задължаващ тировете, камионите и микробусите да се качват на вагони.
Не разбрах, това съоръжение не е ли в ресора на Петербурски? Както и електронното правителство за което нищо не се чува?
А пък в Монреал са строили летище за 50 млн. пътника, до което сега нито една АК не лети (наистина 0) и има само карго- трафик (летище Мирабел). Как ще ги стигнем...
Настилката цепи мрака, тези блокчета дали ще издържат камиони и товари изобщо ако се ползват?
какъв е смисъла да возиш целия камион, че и за шофьора спален вагон... хората по света откачат камиона и впрягат ремаркетата във влак... http://www.deluxeinnovations.com/frntimgs/actvimg/ 800/SwiftEdisonCA032804A.jpg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.