Мултимедиа: Най-скъпите брандове в света
Coca-Cola оглавява класацията на Interbrand за 13-а поредна година. Вижте кои са останалите шампиони


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Interbrand, консултантска компания, която се занимава с проучването на различни брандове, публикува 13-тия си световен доклад Best Global Brands. Проучването класира 100-те най-скъпи търговски марки в света на базата на критерии, които включват постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията.
За 13-а поредна година (от създаването на класацията досега) номер 1 в списъка е Coca-Cola. Interbrand оценява марката на 77.8 млрд. долара, като стойността й е нараснала с 8% спрямо 2011 г. Доказателство за лидерството на компанията е и фактът, че Coca-Cola има повече харесвания във Facebook от всяка друга глобална марка - почти 52 милиона души са натиснали бутона Like в социалната мрежа.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
17 коментара
Apple е безспорния #1 бранд в момента
До коментар [#1] от "voxy":
Кока-кола е безспорния #1 бранд в момента, ама догодина при тая инерция, Епъл ще е най-вероятно.
От 15 бранда, само 4 не са Щатски.
Това само като "информация за размишление"...
До коментар [#3] от "2.5":
Американците са некромангали, които зомбират населението с радио телевизия и антикултура.
До коментар [#4] от "kihano":
Да, също и илюминати и извънземни.
Ей сега идват ония с престилките.
До коментар [#5] от "motochristo":
Тия с престилките не са страшни. Некромангалите са! :)
До коментар [#6] от "kihano":
А на кихано какво му бъркат в здравето епъл и кока кола не мога да разбера. Вероятно е свързано с любовта му към бранда сталин който за негово съжаление не е в класацията хахаха
"Доказателство за лидерството на компанията е и фактът, че Coca-Cola има повече харесвания във Facebook от всяка друга глобална марка..."
012/05/22/1832899_manchestur_junaited_ostava_nai-c ennata_futbolna_marka/
А това не е ли доказателство, че Фейсбук като марка е по-ценна, по-разпознаваема и по-печеливша отколкото, например HP? Защо са я оценили на 69-то място с 5,5 млрд долара, след като останалите анализатори я оценяват на 33 млрд - толкова, колкото събра с IPO.
Например класацията на Millward Brown също поставя един куп условия за оценяване, но е коренно различна от тази на Interbrand.
Самите вие през пролетта обявихте, че Apple е най-скъпият бранд с цена от 183 млрд долара, като цитирахте именно Millward Brown. А сега твърдите обратното и то с много по-ниски цени.
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sport/2
Критикувате правителството, че вчера е приказвало едно, а днес друго, но вие правите същото. Може би няма да е зле да проявите малко последователност и независим поглед върху темите, вместо да преписвате намерени из Мрежата статии.
До коментар [#7] от "blockblock":
На мен не ми бъркат нито във здравето нито във джоба. На вас ви бъркат и в двете. :) Ама по скоро ще ви заровят отколкот да го осъзнаете.
До коментар [#8] от "tamada":
Такива изследвания се правят от различни компании. Нормално е да има разминавания в класациите. Стига хейт
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход