Марчин Карновски: Българите се страхуват от промените
Google разглежда България като пазар с голям потенциал за растеж, казва регионалният маркетинг директор на Google за Централна и Източна Европа


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Марчин Карновски отговаря за маркетинга на Google за Централна и Източна Европа, като изработва стратегията на компанията за крaйни потребители и бизнес клиенти. Има за цел да стимулира растежа на приходите за общо девет пазара с население около 100 млн. души. Ръководи стратегията за придобиване в региона, както и за увеличаване на малките и средните предприемачи, които използват продуктите на Google. Посещава България покрай конференцията на Google, организирана по програмата Engage, която има за цел да обучи местни ИТ и маркетинг предприемачи в инструментите за реклама на компанията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
8 коментара
Симпатяга!Българите се страхували от промените!
Хаха България пазар хаха! Дори и големите БГ фирми не разглеждат Бг като пазар.Това,че някой иска да печели пари от адд уордс, плащани от малоумници е друга тема.
До коментар [#1] от "vjacho":
Много си прав! То не остана нещо, което да ни уплаши! Просто такова животно НЕМА!
хахаххахаха кавали са тия с минусите на ком.№1 и №2
Що се отнася до интернет- хич не съм съгласен. Иновациите и промените в интернет биват много по-лесно и бързо приемани от нас българите, отколкото на запад. Поне моят скромен опит това сочи.
Много "умно" мнение. Само дето не е негово.
Предлагам на Марчин Карновски да си регистрира една българска фирмичка и да се захване да прави бизнес сам в България .И тогава да каже , че "Българите се страхуват от промените".
Как няма да се страхуват , че то ако не всяка година то поне през четири години само промени и то към по-зле .
От къде да сме сигурни , че следващата промяна ще към добро ?
Като са толкова умни, как не разбраха, че за България стандартните постулати не важат с пълна сила...
Българският интернет е по-напред от доста държави, вкл. Япония, където с гордост и официозно ми представиха някаква простотия, приличаща на Дир.бг, която била първия революционен японски новинарски сайт.
От думи като "монетизиране" и "монетаризиране" ми се драйфа. Какво сега, да си направим интернета прешарен, пълен с магазинчета и какво ли не? Човек може да понесе определено количество шум, а културата тук е такава, че никога няма да възприеме пълната подмяна на невидими, неопределени ценности с изкарване на всичко на показ, за продан и за "монетаризиране", бляк!
Smarty-Pants Stuffed Shirt. Новият ми комикс-герой...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход