Toyota ще изтегли 7.43 милиона автомобила
Дефект в електрическата система за вдигане и сваляне на стъклата е открит в различни модели, включително Yaris, Corolla, Auris и RAV4
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Най-големият японски автомобилостроител Toyota обяви днес, че ще изтегли 7.43 милиона автомобила по света за подмяна на оборудване. Проблемът е в електрическата система за вдигане и сваляне на стъклата, предадоха световните агенции.
Въпросният дефект е открит в някои серии от различни модели, включително Yaris, Corolla, Auris и RAV4, уточнява ВВС. От Toyota обявиха, че досега няма случаи на инциденти, довели до наранявания или смърт.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
14 коментара
Чудно ми е какво си мисли преводача, превеждайки "recall" като "изтегля"? И ако поне той е наясно, че всъщност става въпрос за покана към клиентите да минат през сервиза за подмяна на проблемните части, какво биха си помислили незапознати читатели?
Случва се и на най-добрите да сгрешат, чест им прави, че си признават грешките. А и самата причина, изтъкната тук, ми се струва доста измислена...
Сървиса на Тoyota е впечатляващ. Убеден съм, че каквото и да има, ще решат проблема, защото за тях клиентът е най-важен.
Само за сравнение - напр. Шкода при подобен проблем се ослушват, подобно на п*ръднал в рейс.
Дори в сервиза коментираха - това не е ли онзи проблем, заради който ядосани клиенти раздаваха листовки пред нашия щанд на изложението.
[quote#2:"geordgeo"]А и самата причина, изтъкната тук, ми се струва доста измислена..[/quote]
малко реклама от сорта
"при нас дори стъклата се вдигат безопасно"
"ние се грижим за всичко" ,
"нашите клиенти трябва да са спокойни"
върши чудеса
не случайно Тойота са лидери в продажбите , независимо че има марки с доста по-високо качество на същите цени
----------
маркетинг , колега........
качеството не продава , продава маркетинга
До коментар [#4] от "Саше Матросовски":
Не съм напълно съгласен с вас, защото за японските автомобили се носят легенди за здравината им (лично аз съм се убедил в това), която не е следствие само на маркетинг...
[quote#5:"geordgeo"]защото за японските автомобили се носят легенди за здравината им [/quote]
Прав сте ;) ++++++++
легендите продават ;)
лично аз предпочитам Форестър пред РАВ 4
(знаете ли какви са легендите за Форестър ???)
ако вземете Форестър , ще видите че дори легендите не са това,което бяха
---------
а най-важното е - всеки има право
До коментар [#6] от "Саше Матросовски":
Тойота има просто уникален маркетинг - да накараш млн.хора да повярват,че тая кола не се чупи.Чупи си се точно колкото всички други, в някой случай и повече.
[quote#7:"milena_82"]Тойота има просто уникален маркетинг - да накараш млн.хора да повярват,че тая кола не се чупи.Чупи си се точно колкото всички други, в някой случай и повече.[/quote]
+++++
естествено
а ти ,моме ако си 82 год родена.........
с тази глава си обречена на успех ;)
на 30 год си направила това ,
което други на 60 няма да направят
-------
кво да се прай - рекламата и меркетинга са като ума и разума
---------
едното ти го дават свише , другото го купуваш ;)
--------
Добре де, разбирам в хибридните им двигатели да имат проблеми - нови разработки са и донякъде е нормално да имат "болести на растежа"
А ел-стъклата отдавна са стандартно оборудване - досега всички проблеми и пропуски трябва да са изчистени, да са стъпили на проверена конструкция и електроника - и да щамповат количества.
До коментар [#6] от "Саше Матросовски":
със Субару сектанти не се спори ...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.