Carrefour отчете слаб ръст на продажбите
Сигналите за подобрение на пазара във Франция обаче предизвикаха ръст в акциите на компанията


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Френската верига магазини Carrefour SA съобщи, че пазарът в собствената й държава, който е и най-големият за компанията, показва сигнали на подобрение, съобщи Reuters. Така групата увери инвеститорите, че планът за подобряване на резултатите й, наложен от новия главен изпълнителен директор Жорж Пласат, вече започва да дава резултати. Акциите на компанията се увеличиха с 4.4% до 16.70 евро – най-големият ръст сред френските "сините чипове", включени в индекса CAC 40.
Пласат се присъедини към компанията през май, като задачата му беше да подобри годините на слабо представяне на Carrefour на основните й европейски пазари. Там веригата беше силно засегната от конкуренцията от специализирани магазини и тенденцията за ръст на онлайн пазаруване. "След положителната изненада през първата половина и друга...през третата четвърт, увереността в това, че мениджмънтът може да вкара нещата в релси, може да се завърне", коментира анализатор от Aurel BGC.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.