Пари има, ремонти не

БДЖ е изразходвало едва 7 млн. от предвидените 57 млн. лв. за планови ремонти

В момента "БДЖ - Пътнически превози" оперира с около 340 вагона при нужни 410 за нормалното опериране на дружеството
В момента "БДЖ - Пътнически превози" оперира с около 340 вагона при нужни 410 за нормалното опериране на дружеството
В момента "БДЖ - Пътнически превози" оперира с около 340 вагона при нужни 410 за нормалното опериране на дружеството    ©  Мария Съботинова
В момента "БДЖ - Пътнически превози" оперира с около 340 вагона при нужни 410 за нормалното опериране на дружеството    ©  Мария Съботинова
Ремонти или въобще няма, или се бави организацията им

Два месеца и половина преди края на годината БДЖ е похарчила едва 7 млн. лв. от предвидения си бюджет от 57 млн. лв. за планови ремонти поради забавянето им. Това обясниха от държавната компания пред "Капитал Daily".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rainbou1 avatar :-?
    rainbou1
    • - 2
    • + 26

    Всичките тези (без)действия наливат вода в мелницата на господин Златев - процъвтява автобусния и автомобилния превоз.

    Нередност?
  • 2
    bz avatar :-|
    bz
    • - 3
    • + 23

    "Според синдикатите обаче тази процедура не е нещо ново и напредва твърде бавно."
    А добро утро бабо Минке !
    Какво се правят на ударени точно синдикатите като вземат дейно участие в спирането на всякакви процедури с безкрайни обжалвания на всяка процедура през "безкрайно бързото" и "справедливо" правораздаване.
    И този ехиден тон ползван в статията е меко казано неудачен.

    Нередност?
  • 3
    blaster avatar :-|
    Blaster _
    • - 1
    • + 14

    Вече съвсем явно става целенасоченото съсипване на БДЖ. Въпросът е ЗАЩО?

    Нередност?
  • 4
    ibmibm avatar :-|
    ibmibm
    • - 3
    • + 12

    До коментар [#2] от "bz":
    Синдикатите нямат никакво отношение към опорочените обществени поръчки на БДЖ. Това и децата го знаят.
    А резултатите и на пътнически превози и на товарни превози за първото полугодие на 2012 г. са най-ниските от 2001 г. насам - поне от тогава статистиката е публикувала данни на сайта си. А милионите които дава държавата от 3 години на БДЖ са най-много от 20 години насам. И какво се получава? Държавата дотира с нашите пари некомпетентен и безотговорен мениджмънт, който само си търси оправдание и води държавното дружество към ликвидиация.

    Нередност?
  • 5
    bz avatar :-|
    bz
    • - 4
    • + 6

    [quote#4:"ibmibm"]А милионите които дава държавата от 3 години на БДЖ са най-много от 20 години насам. И какво се получава? [/quote]
    Получава се намаляване на задълженията с милиони.
    Трябва да се поинтересувате малко и тогава да говорите по темата.
    Интервюта за положението в БДЖ има и в Капитал ... ако някой разбира се иска да се запознае с фактите.

    Нередност?
  • 6
    kihano avatar :-|
    kihano
    • - 6
    • + 6

    Не се е явил часник готов да усвои парите. Затова са хартисали. Ама и по-добре, шото и да беше усвоил парите ремонти пак нямаше да има. Такава им е работата на частниците и на техните дружки в държавното управление.

    Нередност?
  • 7
    gost22 avatar :-P
    gost22
    • - 2
    • + 1

    [quote#6:"kihano"]Не се е явил часник готов да усвои парите.[/quote]
    Не се е появил правилният частник, който да подели усвоените пари...
    А и с тези съкращения, и медиен интерес към БДЖ, трудно ще стане това с усвояването и разпределянето. ;)

    Нередност?
  • 8
    brutester avatar :-?
    brutester
    • + 11

    "В момента "БДЖ - Пътнически превози" оперира с около 340 вагона. Нуждата от вагони за нормалното опериране на дружеството е 410 броя, или не достигат около 60."

    410-340=70

    Нередност?
  • 9
    vascoo avatar :-(
    Vassco
    • + 5

    До коментар [#4] от "ibmibm":

    Интересно къде бяха синдикатите, когато се трупаха дълговете на БДЖ? Ами стояха в стаята до шефовете и ходеха даси пият кафето, докато онези загробваха предприятието с все нови и нови дългове. Така че буневците да не се правят на ощипани, ами направо да си подават оставките, като част от виновните за това положение на железниците!

    Нередност?
  • 10
    ibmibm avatar :-|
    ibmibm
    • - 2

    До коментар [#9] от "Vassco":

    Синдикатите в БДЖ винаги са си били на мястото. И защото се показаха конструктивни партньори, а не лакеи, Владимиров разпореди да бъдат изгонени от сградата на БДЖ. Това за пореден път показа, че Владимир Владимиров е освен некомпетентен мениджър, но и страхливец.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал