"Екобулпак" с над 200 хил. лв. санкция за подвеждаща реклама

Нарушението е свързано със съобщения по радиото и на сайта на компанията

Организациите се задължават да събират и предават за рециклиране определено количество от всеки вид отпадъци
Организациите се задължават да събират и предават за рециклиране определено количество от всеки вид отпадъци
Организациите се задължават да събират и предават за рециклиране определено количество от всеки вид отпадъци    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Организациите се задължават да събират и предават за рециклиране определено количество от всеки вид отпадъци    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) санкционира с над 200 хил. лв. втората по големина компания за оползотворяване на отпадъци в България - "Екобулпак", за подвеждаща реклама. Производството беше образувано през март 2012 г. по жалба на основния й конкурент "Екопак" във връзка със съобщения, излъчени по "Дарик радио" и в интернет. Рекламната агенция "Ивент зоун", която е изготвила посланията, също получи санкция, макар и доста по-малка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал