"Екобулпак" с над 200 хил. лв. санкция за подвеждаща реклама
Нарушението е свързано със съобщения по радиото и на сайта на компанията


Иглика Филипова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) санкционира с над 200 хил. лв. втората по големина компания за оползотворяване на отпадъци в България - "Екобулпак", за подвеждаща реклама. Производството беше образувано през март 2012 г. по жалба на основния й конкурент "Екопак" във връзка със съобщения, излъчени по "Дарик радио" и в интернет. Рекламната агенция "Ивент зоун", която е изготвила посланията, също получи санкция, макар и доста по-малка.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход