Heineken с 4% ръст на продажбите през лятото

Пазарът в Западна Европа продължава да се свива, но в България компанията засилва позициите си

Групата е увеличила продажбите си до 58.7 млн. хектолитра бира за периода юли - септември, но най-голям е ръстът при бранда Heineken
Групата е увеличила продажбите си до 58.7 млн. хектолитра бира за периода юли - септември, но най-голям е ръстът при бранда Heineken    ©  TOBY MELVILLE
Групата е увеличила продажбите си до 58.7 млн. хектолитра бира за периода юли - септември, но най-голям е ръстът при бранда Heineken
Групата е увеличила продажбите си до 58.7 млн. хектолитра бира за периода юли - септември, но най-голям е ръстът при бранда Heineken    ©  TOBY MELVILLE
10%

до 577 млн. евро се е увеличила нетната печалба за тримесечието спрямо същия период на 2011 г.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се