"Близу" е глобена за тв заблуда

Компанията ще плати 30 379 лв. за това, че обяви 150 канала, разполагайки със 112

Върховният административен съд (ВАС) потвърди санкцията от 30 379 лв., наложена на "Близу" през октомври 2011 г. по повод заблуждаващи реклами в интернет и брошури за предлаган от дружеството абонаментен пакет. В рекламните материали операторът твърдеше, че предлага пакет с цифрова телевизия с над 150 програми, интернет и фиксирани телефонни услуги.

По делото е доказано, че в "Пълен пакет" броят на осигурените телевизионни програми е по-малък от обявения, пише на сайта на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК). В действителност броят на достъпните телевизии е бил 112. ВАС изтъква, че с предлагания реално доста по-малък брой телевизионни програми "Близу" е подвело потребителите, като според съда възможността от настъпването на заблуда, включително и реалното й осъществяване, е безспорно доказана. Решението на съда е окончателно и не може да се обжалва.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал