Продажбите ни в България растат и през кризата

Лука Антонели, мениджър за Югоизточна Европа на Sanpellegrino

   ©  АНЕЛИЯ НИКОЛВА
Лука Антонели е мениждър за Югоизточна Европа на групата Sanpellegrino, която е част от Nestle Waters. В България компанията работи с дистрибутора "Авенди" и предлага луксозните марки минерална вода S.Pellegrino и Acqua Panna, които се продават в над 120 страни по света. С г-н Антонели разговаряме за това как се развива компанията тук, отразила ли се е кризата на търсенето и какви нови проекти се подготвят.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 2
    • + 3

    Eто на това му се вика да продаваш вятър и мъгла (не вода даже...). Какви са продажбите на уникалната вода в цифри? Сигурно миналата година 2 кашона - по един в Шератон и Кемпински, а тази - цели 3 кашона.

    Нередност?
  • 2
    daria_vip avatar :-|
    daria_vip
    • - 1
    • + 4

    Луксозни брандове ???
    Who the fu** is Sanpellegrino и какво правят

    Нередност?
  • 3
    cinik avatar :-|
    cinik
    • + 3

    [quote#2:"Seola"]Луксозни брандове ???
    .....и какво правят [/quote]

    Aх, това е един много интересен въпрос. Ако преди 5 години на всеки втори на улицата от ръката стърчеше нотариален акт и скица, сега всеки втори носи лаптоп с продуктова презентация. Настъпи царството на маркетинг-мениджърите, ПиАр-ите, Ейч-Арите, продукт-мениджърите и пр.

    Нередност?
  • 4
    angelan avatar :-P
    one4all
    • + 1

    Само дето не видях никъде грифт: Платен репортаж. Иконометрия откровено връща жеста на жабарите, дето спонсорират едно от събитията на специализираното им издание.
    Иначе преди 7 години се опитвахме да популяризираме "безценната" вода като поставяхме по масите на ресторантите по една бутилка. Нашево брата все си мислеше, че това е комплимент от заведението и наставяше голяма веселба когато я виждаше добавена в сметката. Иначе луксозна, луксозна - колко да е луксозна тая вода, че да е 3 пъти по-скъпа от нашата МИХАЛКОВО!?

    Нередност?
  • 5
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • + 1

    Поредната платена публикация?!
    -----------------------------
    ...За силно вино трябва силна вода.
    -----------------------------
    ако цитатът е коректен, то за любителите на водка остава само една гола вода!
    :-)

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал