Продажбите ни в България растат и през кризата
Лука Антонели, мениджър за Югоизточна Европа на Sanpellegrino


Иглика Филипова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Eто на това му се вика да продаваш вятър и мъгла (не вода даже...). Какви са продажбите на уникалната вода в цифри? Сигурно миналата година 2 кашона - по един в Шератон и Кемпински, а тази - цели 3 кашона.
Луксозни брандове ???
Who the fu** is Sanpellegrino и какво правят
[quote#2:"Seola"]Луксозни брандове ???
.....и какво правят [/quote]
Aх, това е един много интересен въпрос. Ако преди 5 години на всеки втори на улицата от ръката стърчеше нотариален акт и скица, сега всеки втори носи лаптоп с продуктова презентация. Настъпи царството на маркетинг-мениджърите, ПиАр-ите, Ейч-Арите, продукт-мениджърите и пр.
Само дето не видях никъде грифт: Платен репортаж. Иконометрия откровено връща жеста на жабарите, дето спонсорират едно от събитията на специализираното им издание.
Иначе преди 7 години се опитвахме да популяризираме "безценната" вода като поставяхме по масите на ресторантите по една бутилка. Нашево брата все си мислеше, че това е комплимент от заведението и наставяше голяма веселба когато я виждаше добавена в сметката. Иначе луксозна, луксозна - колко да е луксозна тая вода, че да е 3 пъти по-скъпа от нашата МИХАЛКОВО!?
Поредната платена публикация?!
-----------------------------
...За силно вино трябва силна вода.
-----------------------------
ако цитатът е коректен, то за любителите на водка остава само една гола вода!
:-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход