"Мобилтел" с 27% спад на оперативната печалба
Най-големият български GSM оператор отчете силен спад на приходите и печалбата, както за третото тримесечие така и за периода януари - септември


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Трудното време за мобилните оператори продължава. След като през миналата седмица стана ясно, че "Глобул" влошава финансовите си резултати, днес същото показва и отчетът за третото тримесечие на "Мобилтел".
Оперативната печалба на най-големия български мобилен оператор от началото на годината до септември се свива с 27.6% до 40.6 млн. евро спрямо 51.6 млн. евро същия период през предходната 2011 г. Това показва финансовият отчет на компанията-майка Telekom Austria. Приходите на "Мобилтел" за първите девет месеца намаляват от 395.1 млн. евро до 358.1 млн. на годишна база или с 9.3%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
21 коментара
Така става като промяната на мобилтел не е започвала. Използват стари, но успешни практики, няколко нови клишета, традиционно, но задължителна промивка на мозъците първо на служителите, а след това и на клиентите.Резултатът не закъснява!
"Основната причина за негативните резултати на телекома са засилените регулаторни мерки, които влязоха в сила през лятото на тази година. От 1 юли Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) понижи наполовина на цените за терминиране (цени на едро) на мобилните разговори. Драстично бяха намалени и крайните цени за международните разговори в роуминг в рамките на Европейския съюз.
Мобилните оператори в България са изправени пред редица предизвикателства. Освен засилените регулации, пазарът е силно конкурентен с проникване от над 150%, намаляват приходите от стандартна и мобилна телефония и се налага да се правят нови инвестиции в диверсифициране на дейността."
Хич не прави чест на Капитал да пише такива глупости...
А когато години на ред ни скубеха с едни от най-високите цени ???
А когато ни заробваха с проклети договори и не можеше човек да се отскубне от тях ??? Аз лично доста препатих от тези М-тел и няма сила на света да ме накара да се върна при тях, въпреки, че нях 12 години техен клиент, нито ми предложиха някакъв подарък, нито ми направиха някаква нова оферта, а само ми надписваха сметките и ме лъжеха в безплатните минути. И когато нямаше 5 месеца сметки ми бяха изпраскали възможно най-високите сметки, които съм правил през годините. А когато отидох да подам жалба за надписване те се държаха грубо и не поискаха да ми намалят и с лев надписаните фактури...
П.С. така така за всички феодали в България и едно приятно пожелание "другият път двойно надолу..." :)
Миналата седмица четох и същия доклад за глобул. Също много занижена оперативна печалба. Не мога само да разбера защо всички плюят мобилтел че , са скубели абонатите си ? Ами отговорът е , нямаха конкуренция за да се сравнят цените с друг оператор. И това е благодарение на българските правителства по това време. Доста е мудна системата в такива случаи , и много завишени изисквания от страна на държавата.
Публикувано през m.capital.bg
Миналата седмица четох и същия доклад за глобул. Също много занижена оперативна печалба. Не мога само да разбера защо всички плюят мобилтел че , са скубели абонатите си ? Ами отговорът е , нямаха конкуренция за да се сравнят цените с друг оператор. И това е благодарение на българските правителства по това време. Доста е мудна системата в такива случаи , и много завишени изисквания от страна на държавата.
Публикувано през m.capital.bg
Народът много вярно го е казал - Вълкът козината си мени, но нрава не. Не им вярвам, не им вярвам от години вече. Клиент им бях от 2000 та година с няколко номера и стабилно месечно потребление. Всичко пренесох или прекратих поради несериозното отношение към клиента и целта им да го оскубят колкото може повече. Е просто така не става.
За съжаление в мобилтел нямат никаква представа за българския клиент. Определено ни мислят за овце, мислейки, че с промяната на едно лого, което се "мрази", с ново, което няма асоциации ще повиши продажбите.
Да са на загуба бе, като надписват сметки и плащаме най-скъпите комуникации в Европа. Така им се пада
Малко им е!
Ако в страната имаше сериозен регулатор трябваше още при гафа с "новата билинг система" да им отнеме лиценза и аут от пазара!
Не е спаднала печалбата ами се е нормализирала. Преди ни деряха като за световно. Даже още ни дерат. Справка - цените в Европа.
супер! всеки ден да е така, до победата!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.