Бизнес план 2013

Планът за следващата година: Бъди иновативен

Димитър Желев    ©  Капитал Daily

Планирането е задача, през която минава всяка компания. Процесът напоследък се усложнява от неясната посока на икономиките по света. Комбинацията от вярна макропрогноза, познаване на сектора, в който работи дружеството, и развитието на бизнеса на доставчици, клиенти и конкуренти е част от силната формула. Вярваме, че информацията е ценна, затова на следващите редове ви предлагаме резюме от прогнозите за 2013 г. на три големи компании. Те бяха участници в конференцията, организирана от "Капитал", Next Year's Business Plan.

Въпреки предизвикателствата задачата да се направи адекватен бюджет в променливата среда не е нерешима. А ако се вярва на прогнозите, дори следващата година може да предложи и добри възможности - например падащите лихви дават шанс за преструктуриране на кредитите, а свиването на конкуренти дава шанс за експанзия. Едно е ясно - просто да седиш и да чакаш да мине кризата рядко е добра стратегия. А често може да има и фатален край.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    clutch avatar :-|
    clutch
    • - 1
    • + 8

    Една от малкото стойностни конференции, проведени тази година.
    Много добри неща се чуха и научиха, и изненадващо за мен в личен план беше много полезна, надявам се, че правилно съм разчел основните знаци, маркирали линията на събитието.

    Нередност?
Нов коментар