Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Ако сте забравили как изглеждаха магазините по време на Виденовата зима през 1996 г., влезте в "Мултирама". Рафтовете на проспериращата доскоро верига са празни, тук-таме се мотае някоя самотна мишка, клавиатура или монитор. От бляскавите щандове преди месеци днес няма и спомен. Какво се е случило?
Причината за празните рафтове в "Мултирама" е напълно прозаична - тежкото финансово състояние на компанията. През последния месец и половина гръцката верига затвори девет от единадесетте си магазина в провинцията и столицата. Засега продължават да работят само два обекта в София - на "Солунска" и в "Люлин". На сайта на фирмата се продават няколко десетки артикула, но на заглавната страница основно се рекламират сервизните услуги на фирмата. Профилът във Facebook вече е изтрит, тъй като на него започнаха да се появяват неудобни въпроси от потребителите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
43 коментара
Абе и Кунторов не беше кой знае, колко кадърен, но Фотилас наистина ..... м.....а на тази фирма. Да премахнеш единственното печелившо звено(в случая В2В), да откриваш магазини на меко казано съмнителни локации си е а пръв поглед малоумщина, а на второ четене чиста далавера. Да не говорим за отбора продуктови келеши, които задеъстиха склада на фирмата с непродаваеми боклуци. Пълни безхаберници. Панос трябва да ви е... всички с дръжка от метла...
Публикувано през m.capital.bg
"Капитал" в продължение на три седмици настояваше за среща с изпълнителния директор на "Мултирама" Аристотелис Фотилас, но те ни бяха отказани с довода, че "на този етап не иска да говори".
Е кво да му се говори на Фотилас - фалира обещаваща фирма с харчовете си. Единствено и само той носи вина за това. Много ми е любопитно, коя друга фирма ще съсипе сега (ако изобщо си намери работа в България).
Мдаа, гръцка икономическа класика!
Откровено се радвам за случващото се, защото долните ни съседи са неутолимо прости в своите представи за нас.
Разбира се, жалко за всички клиенти, доставчици и собственици на помещенията, които са излъгани. Иска ми се да не са много ощетени от този (гръцки) ентусиазъм.
Поздравявам автора за заглавието!
Не минава и ден без някоя новина свързана с Гърция да не се появи на страниците на Капита. Досадно е вече.
До коментар [#4] от "tsyrvulan": Това е реалност! Да се научим да печелим от нея.
Кофти стока (особено тази, която сглобяваха на място), кошмарен сервиз, неконкуретни цени. Да не говорим, че в онлайн магазина им имаше стока, която отдавна е изчерпана (2-3 години), не никой не се сеща да я махне.
Два пъти съм си имал вземане-даване със сервиза им и съм бягал надалече с писъци. Мой познат си поръча компютър от тях, това, което му сглобиха, нямаше нищо общо с това, за коеот е платил с мотив "стоката е изчерпана". На въпроса "а защо тогава ми слагате компоненти с по-лоши параметри" последва едно гробно мълчание, след което компютъра в беше преработен според офертата. Нали се сещате, че повече от този магазин не се пазаруваше...
Продаваха скъпо. Това, както и сервиза им е причината хората да ги отбягват. Още преди години си бяха известни като "Мултидрама".
Гръцката измама си е стара колкото света - Всичко под наем, всичко на заем, крещящ брандинг и балъци да ти бачкат. Класика!
До коментар [#8] от "one4all":
е, че ти си описал в няколко думи една успешна стратегия за правене на бизнес. Другаде им е грешката.
Един добър преразказ с елементи на разсъждение в духа на "художествения" маркетинг. Иначе нищо ново под слънцето - когато няма какво ново и различно да предложиш, остава единствено да сваляш цената /гащите/ и да чакаш някой "да те оправи". След най-ниската цена винаги следва това. Въпрос е само на време... Местенето на големи количества кашони с етикет "промоция" не е точно маркетинг, нито търговия, нито бизнес. Трябва и още нещо...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.