Volkswagen увеличава инвестициите, за да стане №1 в света

През следващите пет години компанията ще вложи в развитието си 70 млрд. евро

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Най-големият европейски производител на автомобили Volkswagen ще увеличи планираните инвестиции в разработката на нови превозни средства и фабрики. Така компанията се стреми да изпълни дългосрочната си цел да бъде най-големият производител на автомобили в света, гледайки отвъд сегашния спад в Европа, пише Reuters.

За разлика от много други автомобилостроители, които пострадаха тежко от строгите икономии в Европа като Peugeot-Citroen и Fiat например, Volkswagen няма почти никакви сериозни проблеми и постоянно увеличава пазарния си дял.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • + 33

    Да станат №1 - искрено им го пожелавам!
    На нас да си пожелаем, да попаднем на инвестиционната им карта!

    Нередност?
  • 2
    simonvs avatar :-|
    simonvs
    • - 1
    • + 10

    Аххх аз лично желая наистина да станат номер 1 и що не с една фабрика б България :)))

    Нередност?
  • 3
    kuha_leika avatar :-P
    Куха Лейка
    • - 5
    • + 3

    Пазарът желае технологични автомобили , нещо което" народната" кола не е! Да направят първо хибриден Голф, да го докажат 10 години (като Тойота с Приус) като безпроблемен автомобил, да забравят за помпа-дюза и може да станат No.1. Останалите производители предполагам ще изчакат да ги настигнат геманците

    Нередност?
  • 4
    finland avatar :-|
    Finland
    • + 3

    Плевнелиев да заминава бързо за Волфсбург и да осигури един завод за България :)

    Нередност?
  • 5
    ruark avatar :-|
    ruark
    • + 1

    "Силните продажби на германската компания в другите части на света й помагат да предлага по-ниски цени в Европа и така да увеличава своя дял на европейския пазар до почти една четвърт"

    фолксваген е велика марка и кола създадена по поръчка на националсоциалистическата партия, тоест от хитлер, кола за широката публика, икономична и евтина. времената са отдавна отминали
    сега обаче заради марката колата дори на европейските пазари държи доста високи цени. и по отношение на цитатът мога да го коментирам като пълна глупуст. фолксваген си остава една от най скъпите коли в сегмента "масова употреба" в сравнение със своите конкуренти заради популярността, здравината и и по евтините части.

    Нередност?
  • 6
    ivan_nikolov avatar :-|
    ivan_nikolov

    Представете си Volkawagen предпочитат Мексико пред България: ) останалото е излишно да се коментира

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
Нов коментар