Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 23 ное 2012, 9:15, 5182 прочитания

Volkswagen увеличава инвестициите, за да стане №1 в света

През следващите пет години компанията ще вложи в развитието си 70 млрд. евро

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-големият европейски производител на автомобили Volkswagen ще увеличи планираните инвестиции в разработката на нови превозни средства и фабрики. Така компанията се стреми да изпълни дългосрочната си цел да бъде най-големият производител на автомобили в света, гледайки отвъд сегашния спад в Европа, пише Reuters.

За разлика от много други автомобилостроители, които пострадаха тежко от строгите икономии в Европа като Peugeot-Citroen и Fiat например, Volkswagen няма почти никакви сериозни проблеми и постоянно увеличава пазарния си дял.


Така че анализаторите очакват 20-членният надзорен съвет на германската компания, който се събира в петък, да увеличи инвестициите в плана за разходите за периода 2013-2017 г. Прогнозите са базираната във Волфсбург компания да увеличи разходите с 12% до 70 млрд. евро за своите 12 марки през следващите пет години, спрямо 62.4 млрд. евро за периода 2012-2016 г., договорени преди година.

"Натискът за намаляване на разходите е определено по-висок в тези трудни времена, но ние трябва да увеличим харчовете, за да постигнем нашите цели за експанзия", заяви Петер Мош, мениджър в Audi и член на надзорния съвет на Volkswagen, цитиран от Reuters.

Чрез увеличаване на инвестициите в нови продукти и технологии Volkswagen може да увеличи и затвърди преднината си пред Peugeot и Fiat, които забавят или отлагат цели програми за обновяване или налагане на нови технологии в двигателите и се борят с постоянно нарастващите разходи на свиващия се европейския пазар.



Силните продажби на германската компания в другите части на света й помагат да предлага по-ниски цени в Европа и така да увеличава своя дял на европейския пазар до почти една четвърт.

Тъй като Volkswagen се стреми да изпревари Toyota като автопроизводител номер едно в света не по-късно от 2018 г., тя продължава да увеличава присъствието си извън Европа, изграждайки или планирайки нови фабрики на пазари като Китай, Мексико и Русия.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

5 апр 2020, 515 прочитания

Институтът IFO очаква стотици милиарди производствени загуби в Европа Институтът IFO очаква стотици милиарди производствени загуби в Европа

Ако блокирането на дейността продължи над месец, щетите ще са рекордни за ЕС

5 апр 2020, 644 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Аптеки на всеки сантиметър

Веригите продължават да растат, а новите адреси са в центъра, моловете и до метрото

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10