Продажбите на автомобили във Франция достигнаха 15-годишно дъно

Най-лошо се представят Renault, Peugeot Citroen, Nissan и американските General Motors и Ford

Продажбите на Renault на нови автомобилни са се понижили с 33.5 процента през ноември, докато тези на местния съперник Peugeot Citroen са спаднали с 22.9%.
Продажбите на Renault на нови автомобилни са се понижили с 33.5 процента през ноември, докато тези на местния съперник Peugeot Citroen са спаднали с 22.9%.    ©  Reuters
Продажбите на Renault на нови автомобилни са се понижили с 33.5 процента през ноември, докато тези на местния съперник Peugeot Citroen са спаднали с 22.9%.
Продажбите на Renault на нови автомобилни са се понижили с 33.5 процента през ноември, докато тези на местния съперник Peugeot Citroen са спаднали с 22.9%.    ©  Reuters

Френският автомобилен пазар е на път да запише най-лошото си представяне от 15 години насам през 2012 г., след като за ноември беше отчетен 19.2% спад на регистрираните нови автомобили. Организацията на автомобилостроителите във Франция - CCFA (Comité des Constructeurs Français d'Automobiles) завиши прогнозата си за понижението на френския автомобилен пазар до около 14%, след като по-рано очакваше намаление от близо 12 на сто.

"Ако нашата прогноза се сбъдне, вероятността за което е голяма, пазарът ще отчете под 1.9 млн. продажби на превозни средства за 2012 г., което ни връща към 1997 г., последния път когато сме имали толкова нисък резулат", заяви председателя на CCFA Патрик Блейн пред репортери в Париж.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се