Peugeot увеличава съкращенията с 1500 работни места
Промяната се дължи на свиващия се пазар в Европа
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Вторият най-голям производител на автомобили в Европа Peugeot ще съкрати допълнително 1500 работни места до 2014 г., съобщи Bloomberg. Причина за допълнителната мярка е задълбочаване на тенденцията за свиване на продажбите на автомобили на Стария континент. По последни данни те са близо до 17-годишно дъно. Намалението на заетите ще дойде най-вече от по-малкото хора, които се планирало да бъдат наети, обясни говорителят на базираната в Париж компания - Джонатан Гудман.
Повече съкращения освен вече обявените нямало да има до средата на 2014 г., обещават засега от компанията. През юли ръководството обяви, че ще съкрати 8 хил. души. По време на извънредно заседание, проведено вчера, мениджмънтът обяви закриването на общо 11 214 работни места между май тази година и средата на 2014 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Всички европейски производители на автомобили, които не са диверсифицирали пазарите на марките си споделят съдбата на Пежо. Това са и Фиат, Ситроен (заедно си потъват с Пежо) Опел, Сааб, Сеат (нищо че ВФ вървят здраво нагоре, марката има слаби продажби).
Доколкото си спомням, Пежо имаха сериозни проблеми и преди т.нар. криза. Което и беше повод да се слеят със Ситроен. Също така по спомен, най-големия акционер в Пежо беше държавата. От тази гледна точка, не се учудвам на резултата. Просто мениджмънта се крие зад модерната вече криза, за да оправдае факта че пазара се преразпределя в полза на други марки. Според мен обаче това е само повърхността. Личното ми мнение е че Европа като цяло ще преживее сериозен шок със срива на социализма си. Социализмът е обречен на провал - независимо дали е руски или френски. Между другото - кога Митал ще изключи двете пещи на Арселор?
Да намалят размера на гумите от 13 на 12, и може да им потръгне. И стига вече с тези скъпи модификации на 205-цата...
То френската държава като най голям акционер в Пежо явно знае как да управлява фирмата. Оланд сега ще измисли как да ги назначи като чиновници хахахах
До коментар [#1] от "be_google vs BANNването!!":
властите ще установят естествено че капитализма е виновен, и ще национализират автомобилната индустрия (отново).
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.