Гледане на кафе

Потребителите пият италианско в заведенията, а у дома е заредено с "Нова Бразилия"

На ръба на чашата

Продажбите на продукти на капсули за у дома са с пазарен дял в стойност от едва 2%, тъй като все още машините за приготвянето им са сравнително скъпи, а и цената на килограм кафе е по-висока. Удобството обаче е по-разпространено в офисите. Доставчиците изискват консумация от например 300 капсули месечно, за да монтират и поддържат машината. Еднократните дози са най-бързорастящият сегмент, защото са най-новият продукт в сегмента.

Белградчанин вади кутия със скъпи цигари и я поставя на масата. От нея се подава една от най-евтините марки, но впечатлението отстрани е, че той пуши луксозен бранд. По подобен начин изглежда отношението на българина към кафето – в заведенията той иска всички да забележат, че пие възможно най-качественото и скъпо италианско кафе и е готов да се скара със сервитьора къде са му късметчето и бисквитката към напитката. Около 80% от заведенията над среден клас, хотелите и ресторантите сервират италианския бранд Lavazza.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове