Fly Niki спира полетите си до София от 28 януари
Същия ден Air Berlin започва да лети до германската столица 7 пъти седмично


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
27 януари, 17:55 часа. Терминал 2 на летище София. Тогава ще бъде последният полет на Fly Niki към Виена. Авиокомпанията спира полетите си, съобщиха от летището за "Капитал Daily". Ден по-късно, в 18:30 от берлинското летище "Тегел" на новия терминал ще кацне първият полет на Air Berlin. Така 18 полета седмично на Fly Niki до Виена ще бъдат заменени от седем полета до германската столица на Air Berlin.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
32 коментара
вдигаме цените !
Лошо, полетите реално намалят с повече от 50%.
Ако имаше един сутрешен и един вечерен, наистина можехме да се възползваме от мрежата на Air Berlin.
В случая обаче, двупосочно пътуване почти винаги ще изисква overnight, което е много неприятно.
сега изведнъж 11 нови полета седмично до Берлин - 4 на Easyjet и 7 на Еър Берлин. Берлин нито има кой знае каква голяма общност от българи нито е летище от което да има кой знае колко връзки за други места.
след 1-2 години ще прочетем новината за спиране на поне поливината от тези полети.
Явно битката с Австрийските авиолинии е загубена. Искрено се надявам това да не доведе до по-високи цени на полетите до Виена, но се съмнявам :(
Браво, Калина!
"Niki става АФИЛИЕЙТ член на авиационния АЛИАНС"
"Основния ХЪБ"
"Основната ДЕСТИНАЦИЯ"
Това изловено от статия с около 200 думи.
Можеше да се използва "подразделение", "съюз" или "сдружение", "разпределител" и "направление". Със същия и по-добър резултат.
Вазов се върти в гроба...
Решение абсолютно нормално.
Флай ники така и не можаха да се преборят с "Ред тикет" тарифата на Остриън. Досега съм бил 10 пъти във Виена, още няколко пъти съм минавал транзитно - почти никога не ми се е случвало офертата на Флай Ники да е по-ниска.
Да не говорим, че Луфтханза (като фирма майка на Остриън) направи перфектен ход - намали полетите до Франкфурт от 3 на 1, с което си осигури допълнително запълване на полетите през Мюнхен и Виена.
Явно Флай Ники (онзи ден Андреас Николаус (Ники) Лауда се оттегли от борда на директорите, но Еър Берлин казаха, че ще запазят марката) ще се опитат да поемат част от по- лоу кост ориентираните клиенти за Германия и Западна европа. Поживем, увидем :)
Авиокомпаниите напускат.. Нормално, в България българи почти не останаха, а циганите не пътуват със самолети...
До коментар [#6] от "rainbou1":
Не знам кои ти набиха минусите. Точно това е проблема - уж е "лоу кост", а цените си бяха доста дебели. Така че, нишо изненадващо.
До коментар [#3] от "Forrest Gump":
Само специалисти сте се събрали. През Октомври в Берлин отваря ново летище с капацитет 55М пътници, което ще стане главен транспортен хъб в Европа. Хората просто мислят с перспектива.
[quote#3:"Forrest Gump"]Берлин нито има кой знае каква голяма общност от българи нито е летище от което да има кой знае колко връзки за други места.[/quote]
и аз до скоро си мислех, че в Берлин няма много българи, докато веднъж докато бях там не попаднах на реклама на някакъв мобилен оператор, написана на чист български (!) "Говори с България на ниски цени". А сега и изведнъж многото нови линии до там. Така че, явно нещата се променят.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход