Пристанище "Русе-Запад" влезе в портфолиото на Цветан Василев
Консорциум между компаниите "Фанти-Г" и "Шип инвест" беше одобрен от правителството за оператор на пристанището за 35 години
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
млн. лв. трябва да инвестита новият оператор в "Русе-запад"
Обединение, свързано с банкера Цветан Василев, е новият концесионер на пристанище Русе-запад. Това реши правителството на днешното си заседание, на което портът беше даден за 35-години на консорциума "Пристанищен терминал Русе-запад" ДЗЗД. За периода на концесията новият оператор трябва да инвестира общо 12.22 млн. лв., почти половината от които в първите шест години. Обединението ще плаща по 120 хил. лв. без ДДС на година, като прогнозите са оборотът от товари да е 176 445 тона годишно през първите шест години от договора.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
36 коментара
"По този начин влиянието на Василев в пристанищната дейност се разширява, след като през декември правителството определи единствения кандидат за пристанищен терминал Несебър – "Видмар" "
>>> Леле, то направо картел се заформи. Очаквам пристанище Варна и пристанище Бургас да сезират КЗК по този повод.
КЗК е казала че картели няма.Казала го е веднъж завинаги и не иска повече да я безпокоят с такива глупости.
Картелите са болест по капитализма,ние такава болест не можем да хванеме.
Сделка като сделка. Не видях за какво толкова се лае срещу луната. Тъкмо си мислих, че ще прочета нищо пиперливо, пък то дори не можахте да си вържете гащите. :))))
Капитал, винаги сте претендирали за поднасяне на обективна информация за каквото и да било, а тук една важна част от нея липсва. Наблегнали сте коя фирма с кого е свързана, коя фирма на кой адрес се помещава, сякаш това е в някакъв интерес за обществото или за положителното бъдеще на пристанището. Един много интересен факт, смея да заявя, сте пропуснали, незнайно защо! Става въпрос за това, че минималното изискване за инвестиции за това пристанище за концесионния период е 7,4 милиона лева. Тоест, че разликата от минималното изискано и това, което ще се инвестира по договор от новите концесионери - цели 12,22 милиона лева за периода, е почти двойно. Виждали ли сте го това пристанище какво представлява в момента? На фона на безогледното му състояние, държавата определено е на сметка от тази концесия.
развиват се разни теории, но май водещ в принципа чул-недочул
Нищо интересно. Аз лично дори си мислех, че това пристанище вече е фалирало.
Едва ли може да се оспори правотата на Московски, особено що се отнася до губещи пристанища.
Цветан Василев и КТБ. Срутването на този човек ще бъде грандиозно.
А защо не се пише и за братя Домусчиеви, които нагушиха пристанище Бургас също миналата година, както и това, че Георги Домусчиев му беше подарено и пристанището в Несебър също? Хм? :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.