Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 21 яну 2013, 20:00, 28255 прочитания

Speedy "влиза" в магазина

Компанията за куриерски услуги разширява дейността си, като създава нови точки за доставка в партньорски обекти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


При избора ще се търсят обекти, които са популярни за конкретен район и се припознават от местната общност, но ще се избягват такива с голямо натоварване и динамика на обслужване.
За изграждането на мрежата от партньорски обекти Speedy е планирал над 1 млн. лв. инвестиции.
800
заявления са постъпили до момента от кандидати да станат партньорски обекти в проекта.
Компанията за куриерски услуги Speedy разширява дейността си, като "влиза" в по-малки търговски обекти. Дружеството ще изгражда мрежа чрез създаване на нови точки за доставка в партньорски обекти - по-малки магазини, ателие, малък офис. До края на тази година плановете са да бъдат разкрити около 100 такива нови точки, каза за "Капитал Daily" Валери Мектупчиян, изпълнителен директор на Speedy. Името на проекта е Speedy parcel shop. Предвидените за осъществяването му инвестиции са над 1 млн. лв.

В търговските обекти, които се присъединят към партньорската мрежа на компанията, ще бъдат обособени минимум 4 кв.м от основното помещение за приемане и предаване на куриерски пратки. Основните дейности ще са именно приемане и предаване на пратки от и на крайни клиенти. Speedy няма да осигурява служител за тази дейност, тя ще се извършва от човека в съответния магазин, ателие и пр. Компанията ще осигури обучение на собственика на обекта или на неговите служители, ангажира се да предостави и поддържа специализиран софтуер за подготовка и обработка на документите, придружаващи пратките, да осигури ежедневни логистични услуги за доставка на пратките сутрин и вземането им вечер от обекта.


Новата услуга е насочена към крайни клиенти като представители на малък бизнес, семейни фирми, свободни професии. Цената ще бъде като при получаване или заявка на пратка от офис на Speedy (по-ниски, отколкото при доставка на място до крайния клиенти) и всички промоционални пакети, които важат за тях, в бъдеще ще се предлагат и в новите точки за доставка. Освен в големите градове компанията планира създаване на такива точки и за по-малките населени места.

Пластовете на пазара

Speedy е една от най-големите компании в куриерския бранш и има най-много куриери. Другият по-голям куриер - "Еконт експрес", например разчита на повече офиси, като има най-голямата мрежа в страната. "Проектът за нас представлява изграждане на мрежа - разширяваме мрежата и осигуряваме по-лесен достъп за клиентите си. Не променяме профила на бизнес модела си, броят на куриерите ще се запази. Има клиенти, които предпочитат обслужване чрез куриери", каза още Мектупчиян.



По думите му така компанията оптимизира времето за доставка, а от друга страна, ще се постигне оптимизиране на разходите на партньорите - обектите, които предлагат услугата. Според експерти в бранша, пожелали да не бъдат цитирани, този тип разрастване на дейността е по-евтиният вариант за развитие на мрежа от изграждането на собствени обекти, като е и по-малко рисково.

"Офисът предлага удобство, особено за крайните получатели. Освен това така се спестяват разходи за куриери - много по-лесно е да се доставят 50 пратки в един офис, отколкото да се ползват куриери за разнасянето им до 50 точки", коментираха те. Спестявайки от разходи за куриери, може да се даде по-ниска цена за услугата, а на пазара в момента ценовата конкуренция е основна. Очакванията им са, че проектът на Speedy ще размести пластовете на пазара в куриерския бранш. Според Мектупчиян тази стъпка няма да доведе до разместване на позициите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Здравата организация поставя хората на първо място Здравата организация поставя хората на първо място

Компаниите, които подхождат с грижа към служителите си, следват наложените превантивни мерки и успешно дефинират новата дистанционна култура на работа, са тези, които продължават напред

29 май 2020, 692 прочитания

Ресторанти на корона диета Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

29 май 2020, 1477 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Денис Ершов твърди, че акциите му в "Петрол холдинг" са откраднати

Представена от акционера графологична експертиза установява, че прехвърлянето е станало с фалшив подпис

Още от Капитал
Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Трудното събуждане на трудовия пазар

Кризата покрай епидемията от коронавирус удари много бизнеси и остави десетки хиляди хора без работа

Борсово V-ъзстановяване

След резкия спад дойде и бърз ръст на индексите, но те все още са под историческите си върхове от февруари

Със 750 млрд. евро срещу корона кризата

Брюксел предлага амбициозен план за възстановяване. Битката предстои

СССР: една одисея в Космоса

Книга събира най-добрия руски графичен дизайн от годините на студената война

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10