Мобилната реклама дава надежда за Facebook

Нетната печалба на социалната мрежа е спаднала до 64 млн. долара, но приходите от реклама растат

Миграцията на потребителите към мобилни устройства се превърна в основно предизвикателство за бизнеса на интернет компании като Facebook
Миграцията на потребителите към мобилни устройства се превърна в основно предизвикателство за бизнеса на интернет компании като Facebook
Миграцията на потребителите към мобилни устройства се превърна в основно предизвикателство за бизнеса на интернет компании като Facebook    ©  Reuters
Миграцията на потребителите към мобилни устройства се превърна в основно предизвикателство за бизнеса на интернет компании като Facebook    ©  Reuters

Facebook е удвоила приходите си от мобилна реклама през четвъртото тримесечие, което е знак, че най-популярната социална мрежа в света успява да стъпи в този сектор, който става все по-важен заради миграцията на потребителите към смартфони и таблети. Изграждането на пълноценен бизнес модел, включващ мобилните платформи, се превръща в основно предизвикателство за всички технологични и интернет компании, включително и гиганта Google.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vesko_dechev avatar :-|
    Веселин Дечев
    • - 2
    • + 9

    Не, не!-няма надежда!
    Аз нямам фейсбук и няма да си направя
    И познавам и други умни хора!

    Нередност?
  • 2
    nedyalkodonev avatar :-|
    nedyalkodonev
    • + 5

    3 (три!) цента на акция, която струва 30 долара! Що за възвращаемост е това?

    Нередност?
Нов коментар