Ниските цени рушат тв пазара

Изпълнителният директор на "Близу" Бернт Андерсен и директорът "Стратегии" в компанията Васил Щонов пред "Капитал Daily"

Бернт Андерсен - изпълнителен директор на "Близу"
Бернт Андерсен - изпълнителен директор на "Близу"
Бернт Андерсен - изпълнителен директор на "Близу"    ©  Георги Кожухаров
Бернт Андерсен - изпълнителен директор на "Близу"    ©  Георги Кожухаров

"Близу" отново има нов директор. Г-н Андерсен, откога поехте този пост?

Б. А. За първи път дойдох в "Близу" миналата година през февруари. Тогава бях изпълнителен директор, после посочиха нов човек на този пост, когото аз подкрепях като член на съвета на директорите. Сега, преди пет седмици, се върнах като изпълнителен директор. Познавам компанията добре. Преди това съм работил за EQT (собственика на "Близу") 12 години, заемайки различни позиции. Бил съм изпълнителен директор и главен финансов директор в няколко компании, притежавани от фонда.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
41 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    djb95 avatar :-|
    djb95
    • - 5
    • + 87

    "И според мен основният проблем е прекалената конкуренция. "
    Проблем за вас.За цифрова телевизия ми искате 25лв + декодер т.е само за едни телевизор. Качеството е незадоволително.Аналогови сигнал не струва. Интернет е под всяка критика.Нелюбезно обслужване.И ви смених с местен доставчик. 10 лв на месец. Цифров сигнал през цифровия тунер на всички плазми в къщи.Интернет за 16 лв без ограничения и на супер скорост . Като ви гледам колите пред офиса , не сте за оплакване.И 200 канала да пуснете няма да се върна при вас.От всички тези канала масовия зрител гледа 15-20 пряко сили . Всичко останало е пълнеж и можеш да го приемеш с най-евтините сателитни антени.Доста работа ще има СМО-то ви да подобри позамазани ви имидж.

    Нередност?
  • 2
    joro711 avatar :-|
    joro711
    • - 4
    • + 83

    На клиентите май не им липсвали каналите на Discovery. Не бих станал абонат на тази фирма.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 3
    djb95 avatar :-|
    djb95
    • - 4
    • + 65

    До коментар [#2] от "joro711":
    Да. Забравих Дискавъри.Без тези канали просто няма смисъл който и да е оператор да се напъва.

    Нередност?
  • 4
    kardinalat avatar :-P
    kardinalat
    • - 6
    • + 39

    Конкуренцията е проблем?

    Нека не бъркаме конкуренцията с пиратството :-)

    Нередност?
  • Димитър Димитров
    • - 4
    • + 73

    Много грешите за Дискавъри!!!Не искам и да чувам повече за Близу,едвам дочаках да ми изтече договора!

    Нередност?
  • 6
    djb95 avatar :-|
    djb95
    • - 2
    • + 47

    До коментар [#4] от "kardinalat":
    Няма пиратство.В по-малките градове нивата на управление на операторите са много по-малко.Под собственика , който често е част от екипа , има не повече от две нива.Няма скъпи лимузини, джипове и т.н представителни разходи.Съответно цената е по-ниска и печелят в тази ниша.

    Нередност?
  • 7
    kardinalat avatar :-P
    kardinalat
    • - 6
    • + 5

    До коментар [#6] от "djb95": Като пример?

    Нередност?
  • 8
    djb95 avatar :-|
    djb95
    • - 3
    • + 36

    До коментар [#7] от "kardinalat":
    Последния оператор , с който работих - Еском Хасково.Изградили са една много добра мрежа.Предлагат добър набор от програми и собствениците на оператора имат пряк поглед върху пазара , техническите проблеми и т.н.Забравих името на фирма в Ямбол.Също добре подготвени технически и знаеха какво искат.

    Нередност?
  • 9
    kardinalat avatar :-P
    kardinalat
    • - 7
    • + 6

    До коментар [#8] от "djb95": Колко време могат да просъществуват подобни оператори на пазар от 1000-3000 домакинства?

    Нередност?
  • 10
    10001 avatar :-|
    d10001
    • - 3
    • + 35

    До коментар [#1] от "djb95":

    напълно съм съгласен....евроком са задници и да си им клиент е истинско приключение(неприятно).... за сметка за телефон от 25 ст. която не им беше излязла по тяхна вина, когато плащах ни отрязаха вече предплатената телевизия и интернет... не ти е пазара виновен, а това че сте гола вода и само гледате да прецакате клиентите си

    Нередност?
Нов коментар