H&M се прицелва в по-високия сегмент
Шведската верига за бързооборотно облекло дебютира на Седмицата на модата в Париж


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Ашма Кунде, анализатор по облекло от лондонската компания за маркетингови проучвания Euromonitor International
Шведската верига магазини за облекло H&M (Hennes&Mauritz) прави следващата си стъпка към по-високия клас мода. В края на миналата седмица компанията облече актрисата Хелън Хънт за церемонията по връчването на наградите "Оскар". В сряда пък веригата дебютира и на Седмицата на модата в Париж, където представи колекцията си есен/зима 2013. По-голямата публичност може да окаже положителен ефект за инициативата за рециклиране на дрехи Global Green, обявена от компанията по-рано този месец. Според анализаторите обаче действията на H&M могат да се тълкуват и като заявка за известно репозициониране от страна на веригата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
парцали
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход