Българска фирма предоставя софтуер на Lufthansa

Германският превозвач ще използва програмата за търсене на самолетни билети Pricing Cache на компанията "Вайънт"

Софтуерната компания "Вайънт" става технологичен партньор на германския авиопревозвач Lufthansa. Българската фирма ще доставя програмата Pricing Cache, която е предназначена за търсене на самолетни билети. До момента Lufthansa и туроператорите, които използват авиокомпанията на пазара в Германия, разчитаха на програмата Amadeus, която е на лидер на в този софтуерен сегмент. Сега всички, които искат да разчитат на услугите на германския авиопревозвач на локалния пазар и да резервират билети, ще трябва да използват програмата на "Вайънт".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
18 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    sjekov avatar :-|
    sjekov
    • - 1
    • + 54

    Браво. Точно се чудих кога някоя друга българска компания ще пробие на международният пазар. Считам че след 10 години outsourcing трябва да се започне с Innovation.

    Нередност?
  • 2
    bestbuy avatar :-P
    За да останат ХОРА в България.
    • - 1
    • + 40

    Браво.. Какво друго да кажа.. Това е най-голямата екомерс пазарна ниша - самолетните билети.

    Нередност?
  • 3
    cinik avatar :-|
    cinik
    • + 48

    Toва е добра новина. Ако не се лъжа, за тази фирма се пишеше още преди 5-6 години и разбира се, коментарите отдолу винаги бяха, как такива продукти имало много по света, и че с техните мижави заплати по 1000 евро всичките им кадри се разбягали към конкурентни фирми, където вземали по 3000 евро ;-)

    Нередност?
  • 4
    nigmand avatar :-P
    Елена Ангелова
    • - 1
    • + 26

    Браво. Честито на Вайант !!!! Vayant

    Нередност?
  • 5
    fred avatar :-|
    Fred
    • - 1
    • + 18

    И от мен браво. И все пак не ми стана ясно това чисто българска фирма ли е или българският клон на някоя голяма чужда компания.

    Нередност?
  • 6
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити
    • - 3
    • + 12

    Браво, добре се предатавят. Нека да има повече такива новини.

    Нередност?
  • 7
    victor2 avatar :-|
    victor2
    • - 3
    • + 11

    До 95 година работех в институт в който имаше много програмисти на ниво.След 90та много програмисти заминаха за САЩ. Имали сме добра школа.

    Нередност?
  • 8
    gallnare avatar :-?
    Мария
    • - 2
    • + 36

    Каква приятна новина! Луфтханза се решава на революционна стъпка - да скъса със системата Амадеус, заради по-добър продукт, български! Каквото и да си говорим, пак става дума основно за пари ("Голямо предимство за операторите и агенциите е, че с Pricing Cache те не заплащат такси за достъп до данните за текущите цени на билетите, ако няма издаден билет"), но и за много достойнства ("гъвкаво търсене с разнообразие от филтри – максимален бюджет, отворени дати, тематично търсене на дестинации"). Браво!

    Нередност?
  • 9
    tucker_case avatar :-P
    tucker case
    • + 11

    интересно има ли таз компания нещо общо с хората които разработваха алгоритъма на lessno.com

    Нередност?
  • 10
    bestbuy avatar :-|
    За да останат ХОРА в България.
    • + 3

    До коментар [#9] от "tucker case":

    Според мен по-скоро има повече общо с ТравелСторМакър.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал